@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny_Power
Elev |
(tänker tipsa om en film igen)
Sharkwater, som handlar om illegalt hajfensfiske. Det fick mig faktiskt att gråta men den är jätteintressant. Rekommenderar den till alla, fast inte om du har en stor fobi för blod. Det är inte alls mycket blod i den dock.
16 jan, 2014 21:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av baramin: whaddap skriver en casual novell om en flicka som träffar en pojke och bestämmer sig att nä, this is it. nu händer det. han är speciell. han ska bli mitt första mordoffer. be för att min svensklärare inte skickar en orosrapport till mina föräldrar. jag vill läsa holy shit den låter jäkligt intressant
16 jan, 2014 21:19 |
|
Chaemy
Elev |
16 jan, 2014 21:31 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Har gjort lite test på datorn: Jag lider av ADHD, är lite deprimerad, min IQ är god, jag är potterhead, är lite halvond, tillhör Slytherin, skulle komma ganska långt i hunger spelen och hade jag levt på medeltiden hade jag jobbat som hora. Fin, fin sammanfattning av mitt liv c: Hah 16 jan, 2014 21:32 |
|
Fellrendión
Elev |
16 jan, 2014 21:36 |
|
Hedwig96
Elev |
16 jan, 2014 21:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Har gjort lite test på datorn: Jag lider av ADHD, är lite deprimerad, min IQ är god, jag är potterhead, är lite halvond, tillhör Slytherin, skulle komma ganska långt i hunger spelen och hade jag levt på medeltiden hade jag jobbat som hora. Fin, fin sammanfattning av mitt liv c: Hah Sökte bara test på Google "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jan, 2014 21:37 |
|
Chaemy
Elev |
16 jan, 2014 21:38 |
|
Fellrendión
Elev |
Men det är trist att inte jag kunde... bara på ett sätt är funktionen bra. För de som bara tummar sina vänner hela tiden, men det är trist att man inte kan tumma så bra inlägg som detta. Eller åtminstone borde man ändå ha fler.
16 jan, 2014 21:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Har gjort lite test på datorn: Jag lider av ADHD, är lite deprimerad, min IQ är god, jag är potterhead, är lite halvond, tillhör Slytherin, skulle komma ganska långt i hunger spelen och hade jag levt på medeltiden hade jag jobbat som hora. Fin, fin sammanfattning av mitt liv c: Hah Sökte bara test på Google okej, jag ska nog testa också o se... 16 jan, 2014 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen