@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jaaa C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Eller hur! Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ Vad sägs om att vi tre startar ett rollspel? Jag gillar också aktiva rollspel och att man skriver mycket. Jag är på ![]()
16 jan, 2014 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Jag är nog bland de sämsta på att hitta på saker att rolla om, tehe cx Men egen handling eller från någon fandom? ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jaaa C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Eller hur! Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ Vad sägs om att vi tre startar ett rollspel? Jag gillar också aktiva rollspel och att man skriver mycket. Jag är på 16 jan, 2014 20:54 |
|
Ginny00
Elev |
Så, nu har jag tränat också. Bra gjort av mig x)
16 jan, 2014 20:58 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Jag är nog bland de sämsta på att hitta på saker att rolla om, tehe cx Men egen handling eller från någon fandom? ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jaaa C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Eller hur! Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ Vad sägs om att vi tre startar ett rollspel? Jag gillar också aktiva rollspel och att man skriver mycket. Jag är på spelar inte mig någon roll xD Kan rollat yp vad som helst, men dock inte typ hungerspelen eller twilight xd det är inget jag är intresserad av att rolla men annars så går det mesta bra så bestäm ni xD Jag kan vara både kille och tjej, god eller ond, så det spelar verkligen ingen roll xD ![]()
16 jan, 2014 20:59 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Jag är nog bland de sämsta på att hitta på saker att rolla om, tehe cx Men egen handling eller från någon fandom? ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jaaa C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Eller hur! Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ Vad sägs om att vi tre startar ett rollspel? Jag gillar också aktiva rollspel och att man skriver mycket. Jag är på spelar inte mig någon roll xD Kan rollat yp vad som helst, men dock inte typ hungerspelen eller twilight xd det är inget jag är intresserad av att rolla men annars så går det mesta bra så bestäm ni xD Jag kan vara både kille och tjej, god eller ond, så det spelar verkligen ingen roll xD Är jag tråkig som vill rolla egen handlings rollspel om en fantasivärld? Jag skulle också kunna rollspela både ond eller god, men jag passar mer att rolla tjej.
16 jan, 2014 21:01 |
|
Solkatten
Elev |
Tips på några bra typiska amerikanska high school filmer? :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2014 21:06 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Jag är nog bland de sämsta på att hitta på saker att rolla om, tehe cx Men egen handling eller från någon fandom? ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jaaa C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Eller hur! Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ Vad sägs om att vi tre startar ett rollspel? Jag gillar också aktiva rollspel och att man skriver mycket. Jag är på spelar inte mig någon roll xD Kan rollat yp vad som helst, men dock inte typ hungerspelen eller twilight xd det är inget jag är intresserad av att rolla men annars så går det mesta bra så bestäm ni xD Jag kan vara både kille och tjej, god eller ond, så det spelar verkligen ingen roll xD Är jag tråkig som vill rolla egen handlings rollspel om en fantasivärld? Jag skulle också kunna rollspela både ond eller god, men jag passar mer att rolla tjej. Visst, egen fantasi värld låter intressant ^^ Men jag skapar tråden och taggar er i den ^^ Skulle kunna rolla om oss tre som goda som försöker rädda vår värld från de onda? ^^ ![]()
16 jan, 2014 21:08 |
|
baramin
Elev |
whaddap skriver en casual novell om en flicka som träffar en pojke och bestämmer sig att nä, this is it. nu händer det. han är speciell. han ska bli mitt första mordoffer. be för att min svensklärare inte skickar en orosrapport till mina föräldrar.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 jan, 2014 21:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av lumos1: Någon som kan sälja drakmat till mig till ett rimligt pris? Min börjar ta slut :CCCC Jag kan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2014 21:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Jag är nog bland de sämsta på att hitta på saker att rolla om, tehe cx Men egen handling eller från någon fandom? ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jaaa C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Eller hur! Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ Vad sägs om att vi tre startar ett rollspel? Jag gillar också aktiva rollspel och att man skriver mycket. Jag är på spelar inte mig någon roll xD Kan rollat yp vad som helst, men dock inte typ hungerspelen eller twilight xd det är inget jag är intresserad av att rolla men annars så går det mesta bra så bestäm ni xD Jag kan vara både kille och tjej, god eller ond, så det spelar verkligen ingen roll xD Är jag tråkig som vill rolla egen handlings rollspel om en fantasivärld? Jag skulle också kunna rollspela både ond eller god, men jag passar mer att rolla tjej. Visst, egen fantasi värld låter intressant ^^ Men jag skapar tråden och taggar er i den ^^ Skulle kunna rolla om oss tre som goda som försöker rädda vår värld från de onda? ^^ Hm, kanske vi kan diskutera det mer i tråden. Jag har inget emot din handling men jag fick en konstig idé om att man var på de ondas sida. Men det är inte nödvändigt.
16 jan, 2014 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen