@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ ![]()
16 jan, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Eller hur! Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ 16 jan, 2014 20:20 |
|
LIA15
Elev |
16 jan, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
16 jan, 2014 20:21 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Woho, säg vad du tycker sedan :3 Jag har den tyvärr inte hemma, men vid först bästa tillfälla att gå till biblioteket ska jag absolut låna den! 16 jan, 2014 20:23 |
|
Borttagen
|
Gör så ^^
16 jan, 2014 20:24 |
|
LunaLovegood1
Elev |
16 jan, 2014 20:33 |
|
Obliviate_
Elev |
jag borde söka jobb.
jag sitter och kollar på videos om att skjuta upp saker.. .... suck 16 jan, 2014 20:40 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Eller hur! Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ Vad sägs om att vi tre startar ett rollspel? Jag gillar också aktiva rollspel och att man skriver mycket.
16 jan, 2014 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jaaa C:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Eller hur! Skrivet av Borttagen: Speciellt när man rollar med någon som inte bara skriver ett svar, utan som rollar vidare :3 Jag älskar det, så skönt med någon som för rollspelet framåt lika mycket so man själv gör. Som tar lite egna beslut och bygger upp berättelsen ^^ Vad sägs om att vi tre startar ett rollspel? Jag gillar också aktiva rollspel och att man skriver mycket. 16 jan, 2014 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen