Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
2 nov, 2014 00:32 |
Klaestron
Elev |
Gav de två senaste Star Trek filmerna en ny chans. Jag har haft lite problem med J J Abrams porträttering av Star Trek enbart för att jag har lite problem med alternativa universum och hur personer från andra universum kan komma och hjälpa till utan större konsekvenser.
Hur som haver, i slutet av filmen från 2009 säger Leonard Nimoy de kända raderna "Space, the final frontier[...]" vilket enbart ger mig tårar i ögonen, jag vet inte ens om jag är ensam om denna känsla? Mina hjältar är över 70 år eller redan avlidna. Ååååh om jag ändå vore född 10 år tidigare i alla fall?
2 nov, 2014 10:26 |
|
Elma00
Elev |
Jag tänker knappt på att skada mig själv nu för tiden. Jag har inte skadat mig själv på 205 dager, och jag är så jäkla stolt över det. För 165 dagar sedan satt jag i Umeå med klassen och var stolt för att jag inte skadat mig själv på 40 dagar. Om 160 är det 365 dagar.
Wow.
2 nov, 2014 14:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Jag tänker knappt på att skada mig själv nu för tiden. Jag har inte skadat mig själv på 205 dager, och jag är så jäkla stolt över det. För 165 dagar sedan satt jag i Umeå med klassen och var stolt för att jag inte skadat mig själv på 40 dagar. Om 160 är det 365 dagar. Wow. Awesome! Keep it up! Jag blir så "stolt" över alla som har slutat skada sig själva. Spoiler: Tryck här för att visa! 2 nov, 2014 14:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Jag tänker knappt på att skada mig själv nu för tiden. Jag har inte skadat mig själv på 205 dager, och jag är så jäkla stolt över det. För 165 dagar sedan satt jag i Umeå med klassen och var stolt för att jag inte skadat mig själv på 40 dagar. Om 160 är det 365 dagar. Wow. Awesome! Keep it up! Jag blir så "stolt" över alla som har slutat skada sig själva. Spoiler: Tryck här för att visa! Så glad jag blir för bådas er skull av att läsa det här.. Jättekram till er! ♥ 2 nov, 2014 19:10 |
|
Fellrendión
Elev |
2 nov, 2014 20:12 |
|
JuliaBullen
Elev |
Känner precis som du. Vill inte, vill inte, vill inte DX //Julia 2 nov, 2014 20:16 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 2 nov, 2014 21:43 |
|
Fellrendión
Elev |
2 nov, 2014 21:58 |
|
Borttagen
|
Har börjat ta antidepressiva som ökar aptiten. Helt onödigt för min del eftersom jag inte var underviktig innan jag började ta tabletterna. Har varit sjuukt nervöst efter att jag läst på internet etc. att så många gått upp i vikt efter att ha börjat ta tabletterna, men tänkt att det ändå är okej, dels för att jag börjat träna varje dag och dels för att jag äter nyttigare. Självklart ska pappa ändå kommentera hur mycket jag har börjat äta när jag halv elva står och brer en macka efter att försökt sova med kurrande mage i två timmar.
2 nov, 2014 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen