@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Lmao. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2014 18:26 |
|
Nordanhym
Elev |
16 jan, 2014 18:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Har svurit på Miranda EMELESEL (På ett mycket sött och gulligt sätt
Då jag gått in på hennes profil och avnyfikenhet kollat vilka de minismå namnen tillhörde "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jan, 2014 18:45 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså började idag gråta på tunnelbanan pga av en Union J-grej, alltså började på riktigt GRINA DET RANN TÅRAR NER FÖR MITT ANSIKTE och en man stannade och bara "Är du ok?" och liksom nä, jag är inte ok FÖR JAG ÄR 25 ÅR OCH JAG BÖRJADE JUST GRÅTA ÖVER EN POJKBANDSGREJ SOM LIKSOM INTE ENS HÄNT DET VAR BARA ETT SCENARIO JAG ÄR INTE OK.
without something there is no nothing 16 jan, 2014 18:48 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Monkey D. Luffy: Skrivet av Kim Potter: Äh... Han är inte så farlig! Skrivet av Monkey D. Luffy: Haha xD Får väl vänta tills han vaknar då :3 För jag vill inte väcka honom och möta hans svärd o.o Skrivet av Kim Potter: Men du kan ju alltid. Fråga zoro. Skrivet av Monkey D. Luffy: Aww :C Skrivet av Kim Potter: Nepp. Den är hemligstämplad. Kan jag få din autograf? oo:< Men han sover nog. Speciellt inte när det gäller Sanji! K, ska lägga det på minnet :3
16 jan, 2014 18:49 |
|
yerAwizardThea
Elev |
16 jan, 2014 18:54 |
|
Trädkatten
Elev |
Jag hatar dig så mycket.
Vet du hur mycket jag hatar dig din lilla skit? JAG HATAR DIG SÅ HIMLA MYCKET DIN DUMMA SKITSTÖVEL! Hehe... ursäkta mitt utbrott på min mattebok. (;
16 jan, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
Älskar mina lärare för att jag inte fått några läxor ♥
16 jan, 2014 19:00 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Har svurit på Miranda EMELESEL (På ett mycket sött och gulligt sätt Då jag gått in på hennes profil och avnyfikenhet kollat vilka de minismå namnen tillhörde ![]() 16 jan, 2014 19:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Vildvittra: Har svurit på Miranda EMELESEL (På ett mycket sött och gulligt sätt Då jag gått in på hennes profil och avnyfikenhet kollat vilka de minismå namnen tillhörde Oh, du ondskefulla människa :O "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jan, 2014 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen