@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jan, 2014 22:10 |
|
Obliviate_
Elev |
Vildvittra höll på o tagga dig som therese, bra där.
anyway, fattar inte varför dom firar det öht. Jag har aldrig gjort det o har ändå haft partner i massor med år. bara ett komersiellt jippo för o få folk o köpa onödigt skit. Lixom, behandlar min partner mig bra rent allmänt så ser jag inget behov för att man ska vara extra gullig bara för att datumet säger det. Hellre då att man gör det spontant bara någon annan dag... 15 jan, 2014 22:33 |
|
Hedwig96
Elev |
ska nog gå till sängs nu, och se när jag orkar börja jobbet imorgon!
15 jan, 2014 22:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Vildvittra höll på o tagga dig som therese, bra där. anyway, fattar inte varför dom firar det öht. Jag har aldrig gjort det o har ändå haft partner i massor med år. bara ett komersiellt jippo för o få folk o köpa onödigt skit. Lixom, behandlar min partner mig bra rent allmänt så ser jag inget behov för att man ska vara extra gullig bara för att datumet säger det. Hellre då att man gör det spontant bara någon annan dag... Precis! Varför just den dagen liksom? Sen är det alla hjärtans dag. Mitt hjärta tillhör inte någon partner men en hel stack med vänner och min släkt och familj. Men det handlar om partnerskap, visst det är sött att göra något extra. Men tror som du säger att något spontant ger mer ^^ Provar och taggar Therese så får vi se vad som händer x) Therese "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jan, 2014 22:43 |
|
Borttagen
|
Spelet jag spelade som en galning de senaste tre dagarna är plötsligt inte kul längre. What happened?
15 jan, 2014 22:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Vildvittra tror inte hon kommer svara på ditt meddelande ärj ag rädd
15 jan, 2014 22:53 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Jag önskar att människor inte behövde sömn. Eller i alla fall inte jag. Man har tusen saker man vill göra innan man går och lägger sig... Men vad hinner man med? Jo typ tre, borsta tänderna, gå på toa och kolla mugglis... (Dock de tre viktigast men i alla fall).
Utman mej gärna på duell! 15 jan, 2014 22:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Vadå bara 2år och 19 veckor sen hon var inne "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jan, 2014 22:54 |
|
Nordanhym
Elev |
15 jan, 2014 22:55 |
|
Borttagen
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu ska vi se om det kan bli lite mysig vinterstämning här i Intresseklubben med ett gifset av felix felicis när han är allmänt fantastisk ute i snön... hohoho. (hoppas gifsen fungerar som de ska 8O) 15 jan, 2014 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen