@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Någon mer än jag som tycker alla hjärtans dag är sjuk kommersiell och deprimerande i det stora hela? "En påminnelse till er alla som inte har någon, gå och känn er värdelösa." Skulle gillat om inte tummarna var slut som vanligt Men eller hur, jag är lite 4everalone haha så jag förstår vad du menar.
15 jan, 2014 21:41 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 15 jan, 2014 21:48 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Vildvittra: Någon mer än jag som tycker alla hjärtans dag är sjuk kommersiell och deprimerande i det stora hela? "En påminnelse till er alla som inte har någon, gå och känn er värdelösa." Skulle gillat om inte tummarna var slut som vanligt Men eller hur, jag är lite 4everalone haha så jag förstår vad du menar. Hahaha, vad söt du är Ger typ aldrig tummar jag xD Usch ja, det är hemskt ;/ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jan, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Engelskan: klar
Spanskan: inte klar Svenskan: så gott som klar 15 jan, 2014 21:54 |
|
AJB
Elev |
Hade faktiskt glömt bort att alla hjärtans dag kommer snart. Var det inte nyss?
15 jan, 2014 21:56 |
|
Borttagen
|
Idag har jag skrivit elva sidor på mitt bokprojekt. Skryt är inte min grej, men f*n vad produktiv jag varit idag!
15 jan, 2014 21:56 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Någon mer än jag som tycker alla hjärtans dag är sjuk kommersiell och deprimerande i det stora hela? "En påminnelse till er alla som inte har någon, gå och känn er värdelösa." Jag säger som Virena i "Två Bröder Emellan" "Jag förstår inte, varför man ha den Alla Hjärtans Dagen. Varför inte vara snäll alla dagar och istället ha en dag då man få vara dum, vi kan kalla den Dra åt Helvete Dagen." (Hon talar med brytning för alla er som inte sett filmen xD) ![]()
15 jan, 2014 22:01 |
|
Borttagen
|
Nu i Februari ska jag åka skridskor inne i Karlstad med några vänner och några från mellanstadiet på min skola, ska jag ha på mig min FBK-matchtröja då eller inte?
Sitter här hemma och funderar lite över det, vill väldigt gärna ha det men vi får se hur det blir med det. 15 jan, 2014 22:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Vildvittra: Någon mer än jag som tycker alla hjärtans dag är sjuk kommersiell och deprimerande i det stora hela? "En påminnelse till er alla som inte har någon, gå och känn er värdelösa." Jag säger som Virena i "Två Bröder Emellan" "Jag förstår inte, varför man ha den Alla Hjärtans Dagen. Varför inte vara snäll alla dagar och istället ha en dag då man få vara dum, vi kan kalla den Dra åt Helvete Dagen." (Hon talar med brytning för alla er som inte sett filmen xD) Åh, ja låt oss ha det "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jan, 2014 22:03 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Eftersom alla pratar om alla hjärtans dag så passar väl jag på att göra det också.
Jag förstår att det säker är jättemysigt om man nu har en partner, men för mig kommer det antagligen sluta med att jag kollar på serier samt äter glass/choklad/gelehjärtan och hånglar med en kudde or something. Har för övrigt en kompis som fyller år på alla hjärtans dag.
15 jan, 2014 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen