@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alviis
Elev |
Om 4 och en halv dag fyller jag år!
Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^ 15 jan, 2014 20:45 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar soundtracket till The Desolation of Smaug. Har aldrig lyssnat på soundtrack till en film så här mycket. Alltså är det bra. ok? Jag undrar också! Det är vanligt att jag sitter och blir besatt av film och spels soundtrack och lyssnar på dem dagar i sträck! Nä, men nästan.
15 jan, 2014 20:46 |
|
Solkatten
Elev |
Min dator har tydligen en massa virus i sig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2014 21:02 |
|
Obliviate_
Elev |
lord have mercy.. såg just en facebookstatus om en som försökt kremera sitt husdjur i ugnen?!
satt 15 jan, 2014 21:09 |
|
Kola
Elev |
Haha, japp. I typ Nyköping xP that's all I got to say 15 jan, 2014 21:13 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag som tar upp ett till fönster när jag är inne på en jätteintressant sida och ser att jag har fått ett meddelande för att inte sidan ska försvinna?
15 jan, 2014 21:16 |
|
Vildvittra
Elev |
Någon mer än jag som tycker alla hjärtans dag är sjuk kommersiell och deprimerande i det stora hela?
"En påminnelse till er alla som inte har någon, gå och känn er värdelösa." "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jan, 2014 21:17 |
|
Chaemy
Elev |
15 jan, 2014 21:19 |
|
Nordanhym
Elev |
15 jan, 2014 21:23 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag använder flikar istället? :oÄr det bara jag som tar upp ett till fönster när jag är inne på en jätteintressant sida och ser att jag har fått ett meddelande för att inte sidan ska försvinna? 15 jan, 2014 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen