Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Epiphany
Elev |
lumos1
Tack för svaret, Lumos1. Jag går till en kurator på lasarettet och bearbetar mitt förflutna för att kunna gå vidare med mitt liv, men det hjälper inte. Det hjälper säkert många andra, men inte mig. Kan bero på att det tar tid innan det ger någon effekt. Spoiler: Tryck här för att visa! 31 okt, 2014 21:00
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-31 kl. 21:04
|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Epiphany: lumos1 Tack för svaret, Lumos1. Jag går till en kurator och bearbetar mitt förflutna, men det hjälper inte riktigt. Det hjälper säkert många andra, men inte mig. Spoiler: Tryck här för att visa! Okej, vad jobbigt. Spoiler: Tryck här för att visa! ;;
31 okt, 2014 21:02 |
|
Syrup
Elev |
Första natten på en vecka som jag sover ensam... And it hurts. Jag saknar personens närvaro, kroppsvärme, beröring och bara befintligheten. Bara tanken på att personen var där gjorde mig knäsvag, seriöst... Och nu är den stunden borta. Vet inte när jag får träffa personen igen, men jag längtar av hela min person till det :3
31 okt, 2014 23:39 |
|
Borttagen
|
Vissa kvällar är bara så hemska.
Nu sitter jag och gråter, p.g.a en "fånig" sak. Kommer inte fira jul med familjen. I år igen. Att jag har fått träffa alla mina syskon i år är ett mirakel, faktiskt. I februari i år träffade jag Bart, som jag sist träffade 2012 en snabbis. I juni i år träffade jag Filip, som jag sist träffade 2009 när han hälsade på. Och det är så jobbigt. Så himla jobbigt. Att inte veta när man ses nästa gång. Det är därför jag ogillar högtider. De påminner mig om hur jävla jobbigt det är att vara vuxen, att syskonen bor i tre/fyra olika länder och aldrig kan ses och fira tillsammans. Sist vi sågs tillsammans, alla syskon, var 2005 när min äldsta bror gifte sig. Ganska sorgligt... Avskyr den här kvällen. Extra mycket just nu. Inte blir det bättre av att jag saknar pappa. Det är sånt hatkärlek till honom. Det räckte med att jag fick se honom på ett kort, och så sprack min lilla bubbla. Ingenting har varit rätt sen 2003. 1 nov, 2014 22:01 |
|
Klaestron
Elev |
InspiredPsycho Känner igen mig ganska väl, även om min familj bor i samma land, den där känslan av ensamhet när högtider smyger sig på. Du har tappat dig in bland mina feels så nu sitter jag här och gråter D:
Någon dag kommer allting att bli mer rätt än vad de verkar vara nu. Försök tänka positivt även om det är svårt.
1 nov, 2014 22:06 |
|
Obliviate_
Elev |
“I don’t know what world you live in, but in mine, people only do things for you for one of two reasons. The first is if they want something in return. And the second is if they feel like they owe you something.”
1 nov, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: InspiredPsycho Känner igen mig ganska väl, även om min familj bor i samma land, den där känslan av ensamhet när högtider smyger sig på. Du har tappat dig in bland mina feels så nu sitter jag här och gråter D: Någon dag kommer allting att bli mer rätt än vad de verkar vara nu. Försök tänka positivt även om det är svårt. Det är sjukt jobbigt, var man än bor. Förlåt om jag fick dig att gråta! Men ja, det här går över. Det blir bättre! 1 nov, 2014 22:14 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: InspiredPsycho Känner igen mig ganska väl, även om min familj bor i samma land, den där känslan av ensamhet när högtider smyger sig på. Du har tappat dig in bland mina feels så nu sitter jag här och gråter D: Någon dag kommer allting att bli mer rätt än vad de verkar vara nu. Försök tänka positivt även om det är svårt. Det är sjukt jobbigt, var man än bor. Förlåt om jag fick dig att gråta! Men ja, det här går över. Det blir bättre! Det är lugnt, jag behöver gråta ibland som normala människor ibland Agreed, jag vet hur det är för kombon som har majoriteten av familjen hemma i tyskland men sin storebror med familj i australien. Vi får helt enkelt spela livets spel i advanced mode!
1 nov, 2014 22:17 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
1 nov, 2014 22:24 |
|
SevLoveer
Elev |
Även fast jag inte har några vänner irl så har jag vänner på internet. Alla hatar mig irl med på internet så älskar alla mig. De är mitt ljus i mörkret.
2 nov, 2014 00:30 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen