@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Vill nån ha pluggstuga med mig på skype? Är i desperat behov av annat sällskap än Europas länder och huvudstäder... thea.maatta heter jag
15 jan, 2014 16:10 |
|
Borttagen
|
Idag blev jag kallad Ida.. Igen.
Story time Jag och min tvillingsyster Ida är så olika att vissa inte ens tror vi är syskon. Vi går inte i samma gymnasie och ingen av lärarna vet hur min syster ser ut. Ändå har tre olika lärare denna termin kallat mig Ida. 15 jan, 2014 16:36 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ni kanske beter er på liknande sätt eller pratar typ likadant? Idag blev jag kallad Ida.. Igen. Story time Jag och min tvillingsyster Ida är så olika att vissa inte ens tror vi är syskon. Vi går inte i samma gymnasie och ingen av lärarna vet hur min syster ser ut. Ändå har tre olika lärare denna termin kallat mig Ida.
15 jan, 2014 16:39 |
|
Pinez 14
Elev |
Är sjuk, så min hund är vänlig nog att ligga på mina fötter så dom inte blir kalla
Jag är helt mojsig för jag såg precis senaste avsnittet al PLL Jag måste skriva på min ff fast jag har bara skrivit tre ord hittills 15 jan, 2014 16:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Nu ska jag, min fader och min moder se på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jan, 2014 17:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Zumba, core, poweryoga, spinning, X-Fit, simning, helgpowerwalken, helglöpningen. Sen är det bara till att börja om på måndag igen. Det är ju faktiskt så att jag börjat sova bra om nätterna igen.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 jan, 2014 17:02 |
|
Borttagen
|
UGH. Dags för Sherlock.
15 jan, 2014 17:04 |
|
Corazon
Elev |
15 jan, 2014 17:49 |
|
Monkey D. Luffy
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Äh... Han är inte så farlig! Skrivet av Monkey D. Luffy: Haha xD Får väl vänta tills han vaknar då :3 För jag vill inte väcka honom och möta hans svärd o.o Skrivet av Kim Potter: Men du kan ju alltid. Fråga zoro. Skrivet av Monkey D. Luffy: Aww :C Skrivet av Kim Potter: Nepp. Den är hemligstämplad. Kan jag få din autograf? oo:< Men han sover nog. Speciellt inte när det gäller Sanji! 15 jan, 2014 18:13 |
|
Borttagen
|
Luna ligger i sitt babygym, och mannen satt i fåtöljen bredvid med foten mot hennes fot och sa (skämtsamt, naturligtvis) - "Luna, killa pappas fot."
..Och så fiser hon en riktig monsterfis på honom istället. Hahaha! Ah.. Jag älskar sån symbolik ♥ 15 jan, 2014 18:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen