Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15267 15268 15269 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
yerAwizardThea
Elev

Avatar


Vill nån ha pluggstuga med mig på skype? Är i desperat behov av annat sällskap än Europas länder och huvudstäder... thea.maatta heter jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

15 jan, 2014 16:10

Borttagen

Avatar


Idag blev jag kallad Ida.. Igen.

Story time
Jag och min tvillingsyster Ida är så olika att vissa inte ens tror vi är syskon.
Vi går inte i samma gymnasie och ingen av lärarna vet hur min syster ser ut.
Ändå har tre olika lärare denna termin kallat mig Ida.

15 jan, 2014 16:36

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag blev jag kallad Ida.. Igen.

Story time
Jag och min tvillingsyster Ida är så olika att vissa inte ens tror vi är syskon.
Vi går inte i samma gymnasie och ingen av lärarna vet hur min syster ser ut.
Ändå har tre olika lärare denna termin kallat mig Ida.
Ni kanske beter er på liknande sätt eller pratar typ likadant?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

15 jan, 2014 16:39

Pinez 14
Elev

Avatar


Är sjuk, så min hund är vänlig nog att ligga på mina fötter så dom inte blir kalla

Jag är helt mojsig för jag såg precis senaste avsnittet al PLL

Jag måste skriva på min ff fast jag har bara skrivit tre ord hittills

15 jan, 2014 16:50

Vildvittra
Elev

Avatar


Nu ska jag, min fader och min moder se på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

15 jan, 2014 17:01

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Zumba, core, poweryoga, spinning, X-Fit, simning, helgpowerwalken, helglöpningen. Sen är det bara till att börja om på måndag igen. Det är ju faktiskt så att jag börjat sova bra om nätterna igen.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

15 jan, 2014 17:02

Borttagen

Avatar


UGH. Dags för Sherlock.

15 jan, 2014 17:04

Corazon
Elev

Avatar

+1


Varenda gång någon har en gif i sin signatur så stirrar jag på den länge.Och jag vet inte varför.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

15 jan, 2014 17:49

Monkey D. Luffy
Elev

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Monkey D. Luffy:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Monkey D. Luffy:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Monkey D. Luffy:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Monkey D. Luffy:
FISKAR ÄR BLÅA!
Omg världens bästa namn *^*
Tackar.
Kan bero på att det faktiskt är Luffy som skriver.
Kan jag få din autograf? oo:<
Nepp. Den är hemligstämplad.
Aww :C
Men du kan ju alltid. Fråga zoro.
Men han sover nog.
Haha xD Får väl vänta tills han vaknar då :3 För jag vill inte väcka honom och möta hans svärd o.o
Äh... Han är inte så farlig!
Speciellt inte när det gäller Sanji!

15 jan, 2014 18:13

Borttagen

Avatar


Luna ligger i sitt babygym, och mannen satt i fåtöljen bredvid med foten mot hennes fot och sa (skämtsamt, naturligtvis) - "Luna, killa pappas fot."
..Och så fiser hon en riktig monsterfis på honom istället.

Hahaha! Ah.. Jag älskar sån symbolik ♥

15 jan, 2014 18:19

1 2 3 ... 15267 15268 15269 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.