@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
älskar låten "You haven't seen the last of me "
Hai 15 jan, 2014 13:03 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Fellrendión: Hoppas Angelea eller Allison vinner Top Model All stars... HE HE HE jag vet vem som vinner. Du vet vem som vann först va? ;D fan va arg det gjorde mig :C Spoiler: Tryck här för att visa! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 15 jan, 2014 13:15 |
|
Kola
Elev |
Snart cheerleading då... Nervöst :s
that's all I got to say 15 jan, 2014 14:30 |
|
LIA15
Elev |
Någon som vill uggla?
15 jan, 2014 14:32 |
|
Borttagen
|
Ikväll börjar volleybollträningen igen
15 jan, 2014 14:47 |
|
Solkatten
Elev |
Har vi cheerleading i Sverige? xP Brukar ni heja på något? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2014 14:55 |
|
Siriusis
Elev |
"En psykos innebär att man har störd verklighetsuppfattning, att man har svårt att skilja mellan verkliga händelser och fantiserade. "
![]() Hai 15 jan, 2014 14:59 |
|
Sofia Albuslover
Elev |
PALMOLJA förstör naturen. Det vet nog de flesta. För att få plats med plantager skövlar man regnskog, och arbetarna jobbar under hemska förhållanden. Dessutom är det jättesvårt att hitta produkter med palmolja i, för det står oftast bara "Vegetabiliskt fett" i innehållsförteckningen. Man får ju försöka undvika "vegetabiliskt fett" över huvud taget, men det finns en lista på produkter med och utan palmolja!
HÄR http://hallbardestination.se/las-mer/ finns listan! Om du inte orkar kolla på den, läs i alla fall igenom min sammanfattning av godis med och utan palmolja HÄR http://mugglarportalen.se/forum.php?topic=37772&page=14#forum.php?topic=37772 (på sidan 14) Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 15 jan, 2014 15:53 |
|
Fellrendión
Elev |
15 jan, 2014 15:55 |
|
Borttagen
|
Okej. Varför kan jag inte kolla på serier på datorn? Jag hör allt men det är grönt :c
15 jan, 2014 15:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen