@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Fellrendión: Hoppas Angelea eller Allison vinner Top Model All stars... HE HE HE jag vet vem som vinner. Inte jag helt men jag vet vilka som kommer i final tyvärr! D: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag vet också (älskar Allison btw)
15 jan, 2014 09:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Vildvittra: Nu har jag sett Smaugs ödemark och den var så bra c: Fast de kunde skippat Tauriel/Fili saken. Hon existerar ju inte ens xD Fast de skulle bli ett fint par om inte........*Skriver inte vad jag vet för de som inte läst boken.* Men Bard c: :3 Älskar slutet hur som helst xD Så bra slut, när folk inte vet vad som händer och jag kan sitta och skratta ondskefullt för mig själv då jag vet x) du menar Kili vah? ^^ Jepp ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jan, 2014 09:37 |
|
Siriusis
Elev |
15 jan, 2014 09:53 |
|
Isse99
Elev |
Min buss fastnade i snön idag. Så nu är jag ledig!
skriver ord som mord i handen 15 jan, 2014 10:57 |
|
Nordanhym
Elev |
15 jan, 2014 11:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Fellrendión: Hoppas Angelea eller Allison vinner Top Model All stars... HE HE HE jag vet vem som vinner. Du vet vem som vann först va? ;D fan va arg det gjorde mig :C 15 jan, 2014 12:10 |
|
Siriusis
Elev |
Någon försöker få mina vänner emot mig. Trevligt trevligt. Tror jag vet vem det är.
Hai 15 jan, 2014 12:13 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Siriusis: Någon försöker få mina vänner emot mig. Trevligt trevligt. Tror jag vet vem det är. Om de är riktiga vänner så skulle de aldrig vända sig mot dig, de skulle prata med dig om det. ![]()
15 jan, 2014 12:17 |
|
Borttagen
|
Jag drömde att jag bodde på en jättestor herrgård, och att jag hade bjudit in typ alla på hela mugglarportalen på en maskeradbal. Det var mysigt att ha hela huset fullt med fina folk.
15 jan, 2014 12:39 |
|
Rowena
Elev |
Tittar på game of thrones och snart ska jag fortsätta plugga.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 15 jan, 2014 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen