@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Onsdagar-skoldagar.
Börjar hemskt med matte och NO i sammanlagt 2h 20min Slutar bra med slöjd, bild (och B-språk fast det är typ bara okej)
15 jan, 2014 07:01 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Caius: Tjejer sårar varandra dagligen... Det är typ det de lever för att göra... De tiger när de anser att någon gör fel och snacka skit bakom ryggen på andra när de anser att någon har gjort/sagt fel saker, snacka skit i ansiktet på andra de få gångerna som de vågar göra det, och vara allmänt bitchiga... Jag kan inte undgå att anse att det är ett sådant jävla patetiskt beteende trots att det är i deras natur att vara så... Det är nog precis därför jag alltid har föredragit killars sällskap, där löser man åtminstone allt head on och är ärliga mot varran på en gång. Och det är nog därför det gör så jävla mycket ondare att såra killar... För just nu känns det nästan bra... Att ha tagit ut min hämnd och sårat *henne*... Och det gör inte ett dugg ont inombords i förhållande till hur det gjorde att såra *honom*... I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 15 jan, 2014 07:17 |
|
Fellrendión
Elev |
15 jan, 2014 07:31 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Hoppas Angelea eller Allison vinner Top Model All stars... HE HE HE jag vet vem som vinner. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 15 jan, 2014 07:33 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Fellrendión: Hoppas Angelea eller Allison vinner Top Model All stars... HE HE HE jag vet vem som vinner. Inte jag helt men jag vet vilka som kommer i final tyvärr! D: Spoiler: Tryck här för att visa!
15 jan, 2014 07:36 |
|
Syrup
Elev |
Jag klippte mitt eget hår i förrgår. Helt på impuls. Fast det var bara håret framför öronen så... och var tvungen att klippa det jättemånga gånger på grund av att det blev snett och en massa x)
15 jan, 2014 07:41 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag blir 16 om exakt en månad.
Jag fyllde max 14 förra året, vad är det som händer? Hej 15 jan, 2014 08:05 |
|
Borttagen
|
ÅHÅHÅHÅ
15 jan, 2014 08:06 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Nu har jag sett Smaugs ödemark och den var så bra c: Fast de kunde skippat Tauriel/Fili saken. Hon existerar ju inte ens xD Fast de skulle bli ett fint par om inte........*Skriver inte vad jag vet för de som inte läst boken.* Men Bard c: :3 Älskar slutet hur som helst xD Så bra slut, när folk inte vet vad som händer och jag kan sitta och skratta ondskefullt för mig själv då jag vet x) du menar Kili vah? ^^ Hai 15 jan, 2014 08:46 |
|
Chaemy
Elev |
15 jan, 2014 09:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen