@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Nu har jag sett Smaugs ödemark och den var så bra c:
Fast de kunde skippat Tauriel/Fili saken. Hon existerar ju inte ens xD Fast de skulle bli ett fint par om inte........*Skriver inte vad jag vet för de som inte läst boken.* Men Bard c: :3 Älskar slutet hur som helst xD Så bra slut, när folk inte vet vad som händer och jag kan sitta och skratta ondskefullt för mig själv då jag vet x) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jan, 2014 22:41 |
|
the marauder
Elev |
Varför finns det så många awesome personer här på Mugglis, men irl är de flesta bara jobbiga och irriterande? Var gömmer ni er allihop egentligen? :3
14 jan, 2014 22:52 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av the marauder: Varför finns det så många awesome personer här på Mugglis, men irl är de flesta bara jobbiga och irriterande? Var gömmer ni er allihop egentligen? :3 Jag gömmer mig i en banankartong som står på en snöboll i Sahara c: Vill du komma och hälsa på? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jan, 2014 22:56 |
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Varför finns det så många awesome personer här på Mugglis, men irl är de flesta bara jobbiga och irriterande? Var gömmer ni er allihop egentligen? :3 Jag gömmer mig i en banankartong som står på en snöboll i Sahara c: Vill du komma och hälsa på? Haha, gärna c: Jag vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig dit, Sahara ligger ju ganska långt borta... Dessutom är det mörkt ute... o.O 14 jan, 2014 23:09 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av the marauder: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Varför finns det så många awesome personer här på Mugglis, men irl är de flesta bara jobbiga och irriterande? Var gömmer ni er allihop egentligen? :3 Jag gömmer mig i en banankartong som står på en snöboll i Sahara c: Vill du komma och hälsa på? Haha, gärna c: Jag vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig dit, Sahara ligger ju ganska långt borta... Dessutom är det mörkt ute... o.O Transferera dig och använd Lumos c: Jag bjuder på te :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jan, 2014 23:14 |
|
Caius
Elev |
Tjejer sårar varandra dagligen...
Det är typ det de lever för att göra... De tiger när de anser att någon gör fel och snacka skit bakom ryggen på andra när de anser att någon har gjort/sagt fel saker, snacka skit i ansiktet på andra de få gångerna som de vågar göra det, och vara allmänt bitchiga... Jag kan inte undgå att anse att det är ett sådant jävla patetiskt beteende trots att det är i deras natur att vara så... Det är nog precis därför jag alltid har föredragit killars sällskap, där löser man åtminstone allt head on och är ärliga mot varran på en gång. Och det är nog därför det gör så jävla mycket ondare att såra killar... För just nu känns det nästan bra... Att ha tagit ut min hämnd och sårat *henne*... Och det gör inte ett dugg ont inombords i förhållande till hur det gjorde att såra *honom*... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 jan, 2014 23:17 |
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Varför finns det så många awesome personer här på Mugglis, men irl är de flesta bara jobbiga och irriterande? Var gömmer ni er allihop egentligen? :3 Jag gömmer mig i en banankartong som står på en snöboll i Sahara c: Vill du komma och hälsa på? Haha, gärna c: Jag vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig dit, Sahara ligger ju ganska långt borta... Dessutom är det mörkt ute... o.O Transferera dig och använd Lumos c: Jag bjuder på te :3 Åh, det tänkte jag inte på! *transfererar mig till Sahara* Yay, te! Here I come! c: 14 jan, 2014 23:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av the marauder: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Varför finns det så många awesome personer här på Mugglis, men irl är de flesta bara jobbiga och irriterande? Var gömmer ni er allihop egentligen? :3 Jag gömmer mig i en banankartong som står på en snöboll i Sahara c: Vill du komma och hälsa på? Haha, gärna c: Jag vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig dit, Sahara ligger ju ganska långt borta... Dessutom är det mörkt ute... o.O Transferera dig och använd Lumos c: Jag bjuder på te :3 Åh, det tänkte jag inte på! *transfererar mig till Sahara* Yay, te! Here I come! c: Fast det beror ju på om du är över 17 och får göra det lagligt och om du är typ 15- 16 och lärt dig det ännu xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jan, 2014 23:23 |
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Varför finns det så många awesome personer här på Mugglis, men irl är de flesta bara jobbiga och irriterande? Var gömmer ni er allihop egentligen? :3 Jag gömmer mig i en banankartong som står på en snöboll i Sahara c: Vill du komma och hälsa på? Haha, gärna c: Jag vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig dit, Sahara ligger ju ganska långt borta... Dessutom är det mörkt ute... o.O Transferera dig och använd Lumos c: Jag bjuder på te :3 Åh, det tänkte jag inte på! *transfererar mig till Sahara* Yay, te! Here I come! c: Fast det beror ju på om du är över 17 och får göra det lagligt och om du är typ 15- 16 och lärt dig det ännu xD Don't worry! Jag är 17 här borta, och jag har ju gått på Hogwarts, så självfallet har jag lärt mig hur man transfererar sig :3 14 jan, 2014 23:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av the marauder: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av the marauder: Varför finns det så många awesome personer här på Mugglis, men irl är de flesta bara jobbiga och irriterande? Var gömmer ni er allihop egentligen? :3 Jag gömmer mig i en banankartong som står på en snöboll i Sahara c: Vill du komma och hälsa på? Haha, gärna c: Jag vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig dit, Sahara ligger ju ganska långt borta... Dessutom är det mörkt ute... o.O Transferera dig och använd Lumos c: Jag bjuder på te :3 Åh, det tänkte jag inte på! *transfererar mig till Sahara* Yay, te! Here I come! c: Fast det beror ju på om du är över 17 och får göra det lagligt och om du är typ 15- 16 och lärt dig det ännu xD Don't worry! Jag är 17 här borta, och jag har ju gått på Hogwarts, så självfallet har jag lärt mig hur man transfererar sig :3 Goodie :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jan, 2014 23:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen