@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Vad betyder abonnerat?
Kan inte komma på o det är störande! Nån som vet? 14 jan, 2014 21:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Min framtida dotter skall heta Sherlock. ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jan, 2014 21:30 |
|
Siriusis
Elev |
asså jag bör verkligen hålla käften XD
Hai 14 jan, 2014 21:33 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 jan, 2014 21:34 |
|
Fellrendión
Elev |
En åsikt jag är helt säker på att jag är ensam om är att jag tycker att shoppa namn (shippa) är jättetråkigt och kärlekshistorier gör en uttråkad.
Kärlek är jättetråkigt och jag stör mig mycket på det och jag vill aldrig bli kär. Kommer säkert få många haters nu men jaja, då får jag väl få det! Det är min åsikt.
14 jan, 2014 21:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Har snart läst ut en hel bok idag ♥
En av dom måmga fördelarna med att sluta tidigt är att mam faktiskt kan hinna något sådant ♥ Hej 14 jan, 2014 21:36 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Fellrendión: En åsikt jag är helt säker på att jag är ensam om är att jag tycker att shoppa namn (shippa) är jättetråkigt och kärlekshistorier gör en uttråkad. Kärlek är jättetråkigt och jag stör mig mycket på det och jag vill aldrig bli kär. Kommer säkert få många haters nu men jaja, då får jag väl få det! Det är min åsikt. You are not alone my friend. Hai 14 jan, 2014 21:42 |
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Fellrendión: En åsikt jag är helt säker på att jag är ensam om är att jag tycker att shoppa namn (shippa) är jättetråkigt och kärlekshistorier gör en uttråkad. Kärlek är jättetråkigt och jag stör mig mycket på det och jag vill aldrig bli kär. Kommer säkert få många haters nu men jaja, då får jag väl få det! Det är min åsikt. Är lite likadan, och ändå inte. Ibland kan jag vara helt "ew, kärlek, no, försvinn", men vid andra tillfällen så är jag mer "aww, så gulligt". Fast det gäller förstås bara fiktiv kärlek. Kärlek i verkligheten (romantisk kärlek då) är inget jag direkt bryr mig om, och jag har absolut ingen lust att bli kär i någon, nånsin. 14 jan, 2014 21:52 |
|
AlexZz
Elev |
14 jan, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
Usch, jag hatar att skolan har börjat.
14 jan, 2014 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen