@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Men vaa? Alltså, omg ska vi redan ha utvecklingsamtal? Det är ju bara början på terminen...
Kul. Vi ska visst ha tre stycken den här terminen, och jag är tydligen ha nu redan påTorsdag, toppen! : DDDDD Spoiler: Tryck här för att visa! ;;
14 jan, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte ge fler tummar idag. WÄÄÄÄÄÄÄ D:
14 jan, 2014 20:45 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan inte ge fler tummar idag. WÄÄÄÄÄÄÄ D: Känslan när man verkligen tycker att någon har skrivit något riktigt bra och så kan man inte tumma det
14 jan, 2014 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Eller hur Skrivet av Borttagen: Jag kan inte ge fler tummar idag. WÄÄÄÄÄÄÄ D: Känslan när man verkligen tycker att någon har skrivit något riktigt bra och så kan man inte tumma det 14 jan, 2014 20:48 |
|
Borttagen
|
Är sjukt irriterad på en viss person just nu -.-
14 jan, 2014 20:55 |
|
Chaemy
Elev |
Jag borde verkligen öva på läxan till i morgon. Jag har fan blivit bortskämd av lovet
Quest, hänt något?
14 jan, 2014 21:06 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är trött.
På allt. Och på inget. Och så är allt okej en stund innan det kraschar sönder i en hög igen. Jag är trött på det. 14 jan, 2014 21:11 |
|
Hedwig96
Elev |
jag lagar egen glass. På sätt och vis!
först smälte jag den i micron och nu försöker jag frysa ner den igen... 14 jan, 2014 21:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag tycker väldigt illa om väldigt många och har gjort det större delen av förra halvåret-nu. Mer än hälften (ännu mer) av de jag känner stör jag mig på.
14 jan, 2014 21:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag är trött. På allt. Och på inget. Och så är allt okej en stund innan det kraschar sönder i en hög igen. Jag är trött på det. Är här om du vill prata!♥
14 jan, 2014 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen