@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Chaemy: Så coolt! Jag måste bara berätta om något FANTASTISKT som hände idag. Jag skulle till ridningen och allt var frid och fröjd. Min häst som jag skulle rida gick en lektion, så jag behövde inte sadla och sådär. Plötsligt kom en i min ridgrupp och sa att en ko kalvade utanför, då stallet äger kor. Jag och min vän rusade genast dit och kollade. Sant var det, en ko låg där, flämtande, med två små ko-fötter utstickande ur vad nu kor föder ur. Hon kämpade och kämpade med sin kalv, den kom längre och längre ut. PLASK så var den ute! Jag har sett en ko kalva! Det var en av det finaste saker som jag har sett. Efter ridlektionen så rusade vi dit igen, precis i tid för att se den resa sig upp, för första gången. Känslan. Verkligen! Något att minnas för alltid!
14 jan, 2014 19:04 |
|
Borttagen
|
Avskyr när folk skriver att jag gör något fel, utan att berätta varför/hur de tycker att jag skulle ha gjort
Och jag avskyr när folk tar mig för en av de där som bara bryr sig om utseende och tycker om någon bara för att hen är vacker/söt/snygg Och ja, det har hänt flera gånger. 14 jan, 2014 19:29 |
|
Kola
Elev |
Jag vill ha pannkakor NU
that's all I got to say 14 jan, 2014 19:36 |
|
Caius
Elev |
Vilken hemsk person jag är som tar ut min skit på en person som man bara träffat en gång för att man tyckte att denne betedde sig lite dåligt och jag fick för mig att ge råd på hur denne borde se till att bete sig på närcon vinter nästa månad...
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 jan, 2014 19:38 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Avskyr när folk skriver att jag gör något fel, utan att berätta varför/hur de tycker att jag skulle ha gjort Och jag avskyr när folk tar mig för en av de där som bara bryr sig om utseende och tycker om någon bara för att hen är vacker/söt/snygg Och ja, det har hänt flera gånger. Välkommen till klubben. that's all I got to say 14 jan, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Tack ^-^Skrivet av Borttagen: Avskyr när folk skriver att jag gör något fel, utan att berätta varför/hur de tycker att jag skulle ha gjort Och jag avskyr när folk tar mig för en av de där som bara bryr sig om utseende och tycker om någon bara för att hen är vacker/söt/snygg Och ja, det har hänt flera gånger. Välkommen till klubben. Bli speciellt irriterad eftersom att det inte är sant - jag är nog en av de som minst av allt bryr sig om utseende :s (ok jo, bryr mig om hur jag själv ser ut, men inte andra) 14 jan, 2014 19:41 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Tack ^-^Skrivet av Borttagen: Avskyr när folk skriver att jag gör något fel, utan att berätta varför/hur de tycker att jag skulle ha gjort Och jag avskyr när folk tar mig för en av de där som bara bryr sig om utseende och tycker om någon bara för att hen är vacker/söt/snygg Och ja, det har hänt flera gånger. Välkommen till klubben. Bli speciellt irriterad eftersom att det inte är sant - jag är nog en av de som minst av allt bryr sig om utseende :s (ok jo, bryr mig om hur jag själv ser ut, men inte andra) Ja, samma här. Folk bryr sig bara om utseende nu för tiden. Speciellt i min klass. Ugh, blir så sjukt trött på de... -.- that's all I got to say 14 jan, 2014 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Samma här ._.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Tack ^-^Skrivet av Borttagen: Avskyr när folk skriver att jag gör något fel, utan att berätta varför/hur de tycker att jag skulle ha gjort Och jag avskyr när folk tar mig för en av de där som bara bryr sig om utseende och tycker om någon bara för att hen är vacker/söt/snygg Och ja, det har hänt flera gånger. Välkommen till klubben. Bli speciellt irriterad eftersom att det inte är sant - jag är nog en av de som minst av allt bryr sig om utseende :s (ok jo, bryr mig om hur jag själv ser ut, men inte andra) Ja, samma här. Folk bryr sig bara om utseende nu för tiden. Speciellt i min klass. Ugh, blir så sjukt trött på de... -.- 14 jan, 2014 20:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
då ska man granska österrike-tyskland nurå!! hoppas jag kan koncentrera mig och inte använda mobilen alltför mycket, haa
14 jan, 2014 20:29 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag har huvudvärk
14 jan, 2014 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen