D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av bottleofelixfelicis: Missy The Timelady justde! Skulle du inte också se the cursed child? Nej jag är inte avundsjuk xD Haha neeej xD Jag ska till The Making Of Harry Potter, imorrn! Idag gick jag och mamma till Sherlock Holmes museet ❤️❤️❤️ Whoops men det var väl någon som skulle se the cursed child x) Men ha det roligt : )
6 jan, 2017 20:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av bottleofelixfelicis: Missy The Timelady justde! Skulle du inte också se the cursed child? Nej jag är inte avundsjuk xD Haha neeej xD Jag ska till The Making Of Harry Potter, imorrn! Idag gick jag och mamma till Sherlock Holmes museet ❤️❤️❤️ Whoops men det var väl någon som skulle se the cursed child x) Men ha det roligt : ) Tror det var Parva? ![]()
6 jan, 2017 20:45 |
|
Alicha black
Elev |
7 jan, 2017 10:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: JAG LÄNGTAR TILLBAKS TILL LONDON NU DX DX DX DX typ allt bra finns där...seriöst Jag har aldrig varit där ens weeeeej 7 jan, 2017 12:50 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: JAG LÄNGTAR TILLBAKS TILL LONDON NU DX DX DX DX typ allt bra finns där...seriöst Jag har aldrig varit där ens weeeeej Noo Dx
7 jan, 2017 16:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: JAG LÄNGTAR TILLBAKS TILL LONDON NU DX DX DX DX typ allt bra finns där...seriöst Jag har aldrig varit där ens weeeeej Noo Dx rip oss 7 jan, 2017 18:47 |
|
Emmi
Prefekt |
Hellluujj.. Jag vill att ni ske ge mig låttips! Svenska, Engelska eller (jag syftar på dig nuu bottleofelixfelicis) Finskaa! Listan ska gärna vara LÅNG såå jag kan lyssna på den medan jag surfar x)
7 jan, 2017 20:02 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Hellluujj.. Jag vill att ni ske ge mig låttips! Svenska, Engelska eller (jag syftar på dig nuu bottleofelixfelicis) Finskaa! Listan ska gärna vara LÅNG såå jag kan lyssna på den medan jag surfar x) Jag lyssnar inte på finsk eller svensk musik och du har knappast samma musik smak som jag. Men här är en lista på band som jag tycker om: Green Day 5sos Blink-182 Nirvana Arctic Monkeys Red Hot Chili Peppers
7 jan, 2017 20:12 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Hellluujj.. Jag vill att ni ske ge mig låttips! Svenska, Engelska eller (jag syftar på dig nuu bottleofelixfelicis) Finskaa! Listan ska gärna vara LÅNG såå jag kan lyssna på den medan jag surfar x) Jag lyssnar inte på finsk eller svensk musik och du har knappast samma musik smak som jag. Men här är en lista på band som jag tycker om: Green Day 5sos Blink-182 Nirvana Arctic Monkeys Red Hot Chili Peppers Hahah RIP jag får söka upp min egna finska då xD Men taank you!!!
7 jan, 2017 20:14 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Hellluujj.. Jag vill att ni ske ge mig låttips! Svenska, Engelska eller (jag syftar på dig nuu bottleofelixfelicis) Finskaa! Listan ska gärna vara LÅNG såå jag kan lyssna på den medan jag surfar x) Jag lyssnar inte på finsk eller svensk musik och du har knappast samma musik smak som jag. Men här är en lista på band som jag tycker om: Green Day 5sos Blink-182 Nirvana Arctic Monkeys Red Hot Chili Peppers Hahah RIP jag får söka upp min egna finska då xD Men taank you!!! Men Titi Nalle och Rölli är bra!! Här e min favorit: https://youtu.be/H8-UnFNRIgM
7 jan, 2017 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen