Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1525 1526 1527 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av JuliaBullen:
Skrivet av Frivolt:
Ska va med en kompis ikväll, och hennes kille. Vi tänkte se skräckisar, äta nått och klä ut oss.
Men nu får jag inte tag på henne, hon svarar inte om vilken tid vi ska ses, om vi ska klä ut oss eller inte (hon var taggad först men nu verkar hon mest bara inte alls vilja för att han inte vill) och inte heller vad vi ska äta....

Känns som att hon bara prioriterar sin kille, trots att vi bestämt sen länge att vi ska ses....Han skrev att han skulle komma hit (han bor i en annan stad) typ för några dagar sen, och jag o min kompis hade bestämt detta sen länge tillbaka...Och nu känns det mer som att hon prioriterar det han vill än det vi bestämt - vilket innebär att inte klä ut sig alls o stanna hemma o se nån film..typ!


Jag blir så himla lessen Vet inte vad jag ska göra! Slår vad om att hon kommer dra sig ur imorn också, trots att vi bestämt sen en månad tillbaka att vi ska umgås.....


D: Nån som vill ge mig en kram? I need a hug D:



*kram kram kram* vet hur det känns. Om du vill skriva av dig finns jag här för dig. *kram kram kraaaaam*


Tack ♥
KRAAM!!

31 okt, 2014 15:47

Borttagen

Avatar


Vad gör jag med mitt liv egentligen, helt jävla hopplöst.

31 okt, 2014 19:31

Elma00
Elev

Avatar


Idag när vi var och tände ljus på gravarna så såg jag en grav som hade formen av Labolina. Sådana saker gör mig så jävla ledsen, jag vill bara gråta när jag tänker på det. Hen var fyra år när hen dog. 4 år.

Nej jag klarar inte av sådant här.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

31 okt, 2014 19:35

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Skrivet av Elma00:
Idag när vi var och tände ljus på gravarna så såg jag en grav som hade formen av Labolina. Sådana saker gör mig så jävla ledsen, jag vill bara gråta när jag tänker på det. Hen var fyra år när hen dog. 4 år.

Nej jag klarar inte av sådant här.


Där min gammelmormor är begravd ligger det en massa personer som inte blev över 18 år. Jag var med klassen i Ljuder där hon ligger. Så vi var 50 meter bort från kyrkan och kyrkogården vilket var extremt jobbigt för mig

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

31 okt, 2014 19:47

Tvilling
Elev

Avatar


31 okt, 2014 20:33

Isse99
Elev

Avatar


Tack för att du kommer på idéer Epiphany, väldigt snällt av dig

skriver ord som mord i handen

31 okt, 2014 20:49

Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad gör jag med mitt liv egentligen, helt jävla hopplöst.


Tro mig, Luna_rav när jag säger att det inte är hopplöst. Jag vet inte vad du går igenom, men jag har sett mycket och jag vet att räddningar kan komma när du minst anar det ♥

31 okt, 2014 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Epiphany:
Skrivet av Borttagen:
Vad gör jag med mitt liv egentligen, helt jävla hopplöst.


Tro mig, Luna_rav när jag säger att det inte är hopplöst. Jag vet inte vad du går igenom, men jag har sett mycket och jag vet att räddningar kan komma när du minst anar det ♥

Tack ♥

31 okt, 2014 20:52

Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av Isse99:
Tack för att du kommer på idéer Epiphany, väldigt snällt av dig

Ingen orsak. Jag hoppas det hjälper!

31 okt, 2014 20:53

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Epiphany:
Önskar att jag kunde sova om natten, men varje gång jag vaknar på morgonen känner jag mig alldeles utmattad, som om jag har sprungit en lång sträcka i kylan i tunga kängor och utan varma kläder. Det är som om jag sover, men medan jag sover måste jag slåss "för mitt liv".
Vill inte somna om just nu på grund av alla mardrömmar. Jag vaknar av att jag sparkas med ena benet som om jag försöker knuffa bort någon och säger: "RÖR MIG INTE. FÖRSVINN, DU HAR FÖRSTÖRT MITT LIV." Men jag skriker ofta till då jag inte säger någonting. Jag har aldrig velat slåss. Aldrig, men i drömmarnas värld är jag så arg, svär och ibland slår jag till någon. Men aldrig i verkligheten. Jag saknar tiden då jag kände mig lugnare. Jag har alltid varit lugn som en filbunke, men just att få lugn och ro i själen, att inte behöva känna mig så vansinnig och rädd i mina drömmar att jag inte kan sova och sparkas och skriker för att försöka skydda mig. I drömmar känns allting så verkligt. Lägger de hemskaste tankarna i en spoiler.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Ibland tänker jag att i döden får jag ro, att jag förtjänar att få dö, även fast jag VET att det är inte en lösning. Även fast jag ägnar så mycket tid åt att försöka övertala andra om hur livet är den bästa lösningen, så klarar jag inte alltid av att kämpa mot monstret inom mig. Att kämpa mot någon annans monster är alltid lättare, men monstret inom sig själv är alltid mycket lömskare.



Har du testat att prata med någon om det där med att du aldrig riktigt känner dig lugn? Någon som kan hjälpa dig med det, alltså.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Sen så förtjänar ingen att dö, ingen! Det blir väl inte så mycket bättre av att en okänd människa som jag skriver det, men det är sant. Och speciellt du verkar som en så himla bra person, du svarar alltid på det som folk skriver här, och verkar verkligen bry sig. Det är en av sakerna som visar att du verkligen inte förtjänar att dö, alls. Kram ♥

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

31 okt, 2014 20:54

1 2 3 ... 1525 1526 1527 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.