@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isse99
Elev |
Jag har blivit lite förälskad i Kimli. ♥
skriver ord som mord i handen 14 jan, 2014 17:40 |
|
Corazon
Elev |
14 jan, 2014 17:48 |
|
Borttagen
|
Hur många avsnitt är det på säsong 1 av The Walking Dead? Snälla nån, svara mig tack.
14 jan, 2014 18:04 |
|
Borttagen
|
14 jan, 2014 18:23 |
|
Caius
Elev |
Seriöst... Satt och hade det skit trevligt medan jag sitter och tittar på code geass r2 (om något förvirrande, seriöst, mind fucking i hög grad på slutet. wtf Lulu?
Spoiler: )...Tryck här för att visa! Så plingade facebook till, för dum som jag är har jag haft den uppe i en egen flik och blev lite sådära "aha, har de redan repat klart för dagen? eller var det T som kom hem från jobbet? eller var det M som försökte skriva något till mig igen?"... Det var inget av de tre alternativena... Av någon anledning vill ännu en person ifrån mitt förflutna att jag ska acceptera denne som vän. Nu är de två. Varför...? Vad vill de mig...? Efter alla år... Jag var inte en del av deras liv ifrån första början, så varför vill de se mig nu helt plötsligt...? Varför vill de veta av mig nu...? Kan de inte bara lämna mig i fred...? Räcker det inte att de fick mig att lida då...? En gång för alla år sedan, dag in och dag ut... Varför,varför,varför,varför...? Fan ta er någonstans och lämna mig i fred. Jag må ha varit en idiot då, kanske fortfarande är det... Men jag har fan inte gjort något mot er de senaste fem åren... Så lämna mig i fred. Snälla. Jag orkar inte med er, jag orkar inte med mer av er skit. När jag faktiskt var glad för en gång skull... Så skulle det förflutna vara för jävligt och återvända, få mig att känna den där jävla tomheten som jag en gång levde varje dag med, få mig att bli illa till mods igen... Vafan kan folk inte bara låta det förflutna vara i det förgångna...? Jag kan inte lämna något bakom mig, ifall det fortsätter att förfölja mig hack i häl livet genom. Ok, förlåt att jag tar ut detta här... Ingen av dem som jag menar på besöker ens den här hemsidan, även om de gjorde det så vet de inte vem jag är. Ingen vet vem jag är, så det spelar ingen roll. Och om någon av dem skulle se detta, så rör det mig inte ryggen... Det skulle nästan vara bättre ifall de faktiskt såg det, för då kanske de skulle lämna mig i fred. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 jan, 2014 18:24 |
|
Borttagen
|
14 jan, 2014 18:48 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur många avsnitt är det på säsong 1 av The Walking Dead? Snälla nån, svara mig tack. 6! 14 jan, 2014 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur många avsnitt är det på säsong 1 av The Walking Dead? Snälla nån, svara mig tack. *vet inte om du fått svar än* men fick första säsongen i julklapp 14 jan, 2014 18:55 |
|
Chaemy
Elev |
Jag måste bara berätta om något FANTASTISKT som hände idag. Jag skulle till ridningen och allt var frid och fröjd. Min häst som jag skulle rida gick en lektion, så jag behövde inte sadla och sådär. Plötsligt kom en i min ridgrupp och sa att en ko kalvade utanför, då stallet äger kor. Jag och min vän rusade genast dit och kollade. Sant var det, en ko låg där, flämtande, med två små ko-fötter utstickande ur vad nu kor föder ur. Hon kämpade och kämpade med sin kalv, den kom längre och längre ut. PLASK så var den ute! Jag har sett en ko kalva! Det var en av det finaste saker som jag har sett. Efter ridlektionen så rusade vi dit igen, precis i tid för att se den resa sig upp, för första gången.
Känslan.
14 jan, 2014 18:57 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Chaemy: Så coolt!Jag måste bara berätta om något FANTASTISKT som hände idag. Jag skulle till ridningen och allt var frid och fröjd. Min häst som jag skulle rida gick en lektion, så jag behövde inte sadla och sådär. Plötsligt kom en i min ridgrupp och sa att en ko kalvade utanför, då stallet äger kor. Jag och min vän rusade genast dit och kollade. Sant var det, en ko låg där, flämtande, med två små ko-fötter utstickande ur vad nu kor föder ur. Hon kämpade och kämpade med sin kalv, den kom längre och längre ut. PLASK så var den ute! Jag har sett en ko kalva! Det var en av det finaste saker som jag har sett. Efter ridlektionen så rusade vi dit igen, precis i tid för att se den resa sig upp, för första gången. Känslan. 14 jan, 2014 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen