@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LIA15
Elev |
Imorgon har vi Religionsprov! Det känns inte alls som om jag kommer att Komma ihåg allt om Jesus sista vecka och allt sådant! Blä usch fy
14 jan, 2014 16:03 |
|
Mikaela120
Elev |
Om någon av er ser mig creepa omkring här inne så får ni säga till mig på skarpen för jag ska f** göra min äckliga engelskaläxa!!!
14 jan, 2014 16:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Solkatten: Min dator stängdes av och jag hade ett dokument som jag inte hade sparat så nu är allting förlorat! </3 Det går inte att fixa på något sätt?? Vad har du för skivprogram? Just då använde jag Notepad. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2014 16:35 |
|
Chaemy
Elev |
Ska ha jobbiga hästen på ridlektionen idag, pappa kommer sent så vi kommer knappt hinna sköta om hästarna och jag vill inte ens rida idag. VARFÖÖÖR
EDIT: hur kunde jag bara skriva sådär
14 jan, 2014 16:37
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-14 kl. 20:46
|
|
Borttagen
|
Idag fick jag beskedet att min mentor ska sluta som vår mentor och istället bli biträdande rektor. ;-;
Hon var den bästa mentorn/läraren EVER på alla sjuttioelva skolor jag gått på. </3 (egentligen har jag bara gått på två, ((badum-tss)) men aja...) 14 jan, 2014 16:38 |
|
Obliviate_
Elev |
Nån som har ett tips på en lägenhet i Stockholm? Enda kravet är väll att det ska gå tunnelbana dit
14 jan, 2014 17:18 |
|
Borttagen
|
Jahapp. Nu harr vi börjat repetera inför NP i SO även fast det är evigheter kvar och lärarna inte vet vad det kommer att handla om?
14 jan, 2014 17:22 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jahapp. Nu harr vi börjat repetera inför NP i SO även fast det är evigheter kvar och lärarna inte vet vad det kommer att handla om? Usch samma här. vår mattelärare har också "uppmuntrat" oss om att vi inte kommer hinna gå igenom allt innan NP i matte och att det därför kommer finnas saker vi inte vet vad det är. Yeaaaah. och hon sa det som att det var något bra -.-' ;;
14 jan, 2014 17:27 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Spanska är svårt!
Utman mej gärna på duell! 14 jan, 2014 17:27 |
|
Borttagen
|
Har redan bestämt vem jag ska gå på "The Hobbit - There and back again" med, och det bästa av allt är att hon vill gå med mig också
14 jan, 2014 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen