@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kollade ut och såg ett deprimerande tunt lager av snö för att vara norrland... Jag vill ju kunna köra skooooter *wrooom wroooom*Kollade ut och såg ett jättetunt lager av snö på marken.
13 jan, 2014 22:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: Kollade ut och såg ett deprimerande tunt lager av snö för att vara norrland... Jag vill ju kunna köra skooooter *wrooom wroooom* Kollade ut och såg ett jättetunt lager av snö på marken. Har aldrig kört skoter. Hade vart kul. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2014 22:13 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ujujuj att folk inte har kört skoter... Det känns bara fel :3 Du måste testa det är de bästa som finns! *host* när det kommer en ordentlig vinter *host*Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: Kollade ut och såg ett deprimerande tunt lager av snö för att vara norrland... Jag vill ju kunna köra skooooter *wrooom wroooom* Kollade ut och såg ett jättetunt lager av snö på marken. Har aldrig kört skoter. Hade vart kul. :3
13 jan, 2014 22:14 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
http://www.zimbio.com/quiz/g_qcJabINa9/Harry+Potter+Character
Blev Hagrid. Fnissade först men insåg att det inte är helt fel ändå, haha. Föredrar djur (eller åtminstone katter) framför människor (rent generellt) och är väl rätt snäll och så! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 13 jan, 2014 22:15 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: God jag blev Albus o.Ohttp://www.zimbio.com/quiz/g_qcJabINa9/Harry+Potter+Character Blev Hagrid. Fnissade först men insåg att det inte är helt fel ändå, haha. Föredrar djur (eller åtminstone katter) framför människor (rent generellt) och är väl rätt snäll och så!
13 jan, 2014 22:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: Ujujuj att folk inte har kört skoter... Det känns bara fel :3 Du måste testa det är de bästa som finns! *host* när det kommer en ordentlig vinter *host* Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: Kollade ut och såg ett deprimerande tunt lager av snö för att vara norrland... Jag vill ju kunna köra skooooter *wrooom wroooom* Kollade ut och såg ett jättetunt lager av snö på marken. Har aldrig kört skoter. Hade vart kul. :3 Riktigt ordentliga vintrar är det inte alltid vi får här... och vart skulle jag få snöskotern ifrån? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2014 22:20 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Solkatten: I dunno... Åk någonstans där det finns coola människor som äger skotrar? xD Nah men någon gång iaf xDSkrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: Ujujuj att folk inte har kört skoter... Det känns bara fel :3 Du måste testa det är de bästa som finns! *host* när det kommer en ordentlig vinter *host* Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: Kollade ut och såg ett deprimerande tunt lager av snö för att vara norrland... Jag vill ju kunna köra skooooter *wrooom wroooom* Kollade ut och såg ett jättetunt lager av snö på marken. Har aldrig kört skoter. Hade vart kul. :3 Riktigt ordentliga vintrar är det inte alltid vi får här... och vart skulle jag få snöskotern ifrån?
13 jan, 2014 22:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: http://www.zimbio.com/quiz/g_qcJabINa9/Harry+Potter+Character Blev Hagrid. Fnissade först men insåg att det inte är helt fel ändå, haha. Föredrar djur (eller åtminstone katter) framför människor (rent generellt) och är väl rätt snäll och så! Jag blev Snape. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2014 22:27 |
|
Borttagen
|
Jag blev Severus Snape... Måste ha blivit något fel fö jag är absolut inte som honom!
13 jan, 2014 22:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: http://www.zimbio.com/quiz/g_qcJabINa9/Harry+Potter+Character Blev Hagrid. Fnissade först men insåg att det inte är helt fel ändå, haha. Föredrar djur (eller åtminstone katter) framför människor (rent generellt) och är väl rätt snäll och så! Blev Luna "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jan, 2014 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen