Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1524 1525 1526 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


JAG ORKAR INTE DET HÄR TENTAPLUGGET LÄNGRE!!!!!!!!!
HATAR MUSIKLÄRA =(

=) - just like themarauder

31 okt, 2014 00:39

lumos1
Elev

Avatar

+1


Epiphany - Jag vet egentligen inte riktigt hur det är att känna sådär, men stay strong, du kan ta dig igenom det! Hoppas att det blir bättre snart!♥

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

31 okt, 2014 00:42

Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Epiphany - Jag vet egentligen inte riktigt hur det är att känna sådär, men stay strong, du kan ta dig igenom det! Hoppas att det blir bättre snart!♥


Tack så mycket för omtanken! Blev gladare av ditt meddelande. ♥
Livet känns liksom som: "Var är jag nu? Var ska jag ta vägen nu då? Okej vi improviserar."
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.reactiongifs.com%2Fr%2F1_gif.gif


31 okt, 2014 00:46

JuliaBullen
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Wimlla:
min pojkvan är i afrika och jag oroar mig för honom pga Ebolan som härgar nära det område han är i

Ta det lugnt. Ebolan kommer inte smittas. Isåfall skulle vi redan fått den hit till Sverige för länge sen att tänka på hur många som åker till Afrika. Oroa dig inte i onödan

//Julia

31 okt, 2014 08:29

Epiphany
Elev

Avatar


Önskar att jag kunde sova om natten, men varje gång jag vaknar på morgonen känner jag mig alldeles utmattad, som om jag har sprungit en lång sträcka i kylan i tunga kängor och utan varma kläder. Det är som om jag sover, men medan jag sover måste jag slåss "för mitt liv".
Vill inte somna om just nu på grund av alla mardrömmar. Jag vaknar av att jag sparkas med ena benet som om jag försöker knuffa bort någon och säger: "RÖR MIG INTE. FÖRSVINN, DU HAR FÖRSTÖRT MITT LIV." Men jag skriker ofta till då jag inte säger någonting. Jag har aldrig velat slåss. Aldrig, men i drömmarnas värld är jag så arg, svär och ibland slår jag till någon. Men aldrig i verkligheten. Jag saknar tiden då jag kände mig lugnare. Jag har alltid varit lugn som en filbunke, men just att få lugn och ro i själen, att inte behöva känna mig så vansinnig och rädd i mina drömmar att jag inte kan sova och sparkas och skriker för att försöka skydda mig. I drömmar känns allting så verkligt. Lägger de hemskaste tankarna i en spoiler.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Ibland tänker jag att i döden får jag ro, att jag förtjänar att få dö, även fast jag VET att det är inte en lösning. Även fast jag ägnar så mycket tid åt att försöka övertala andra om hur livet är den bästa lösningen, så klarar jag inte alltid av att kämpa mot monstret inom mig. Att kämpa mot någon annans monster är alltid lättare, men monstret inom sig själv är alltid mycket lömskare.



31 okt, 2014 09:42

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-31 kl. 13:23
Antal ändringar: 10

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Wimlla:
min pojkvan är i afrika och jag oroar mig för honom pga Ebolan som härgar nära det område han är i

Min farbror och mina kusiner är där. Men jag lovar, de kommer inte smittas. Man måste ha haft kontakt med en person som blivit smittad och de flesta är isolerade. Han kommer komma hem oskadd ska du se. ♥
Om du oroar dig kan du uggla. ♥

31 okt, 2014 11:52

Frivolt
Elev

Avatar


Ska va med en kompis ikväll, och hennes kille. Vi tänkte se skräckisar, äta nått och klä ut oss.
Men nu får jag inte tag på henne, hon svarar inte om vilken tid vi ska ses, om vi ska klä ut oss eller inte (hon var taggad först men nu verkar hon mest bara inte alls vilja för att han inte vill) och inte heller vad vi ska äta....

Känns som att hon bara prioriterar sin kille, trots att vi bestämt sen länge att vi ska ses....Han skrev att han skulle komma hit (han bor i en annan stad) typ för några dagar sen, och jag o min kompis hade bestämt detta sen länge tillbaka...Och nu känns det mer som att hon prioriterar det han vill än det vi bestämt - vilket innebär att inte klä ut sig alls o stanna hemma o se nån film..typ!


Jag blir så himla lessen Vet inte vad jag ska göra! Slår vad om att hon kommer dra sig ur imorn också, trots att vi bestämt sen en månad tillbaka att vi ska umgås.....


D: Nån som vill ge mig en kram? I need a hug D:

31 okt, 2014 15:36

Borttagen

Avatar


Frivolt
Men usch för såna människor

*ger massvis med kramar*

Jag håller tummarna för att hon trots allt bestämmer sig för att vara med dig, som planerat! ♥

31 okt, 2014 15:39

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt
Men usch för såna människor

*ger massvis med kramar*

Jag håller tummarna för att hon trots allt bestämmer sig för att vara med dig, som planerat! ♥


Jaaa Det känns inte bra! Och med tanke på att hon prioriterade honom förra Halloween också......

Taack ♥ *Kraaaam*

Tack du ♥ Ja, jag hoppas det ska bli av D:

31 okt, 2014 15:41

JuliaBullen
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Ska va med en kompis ikväll, och hennes kille. Vi tänkte se skräckisar, äta nått och klä ut oss.
Men nu får jag inte tag på henne, hon svarar inte om vilken tid vi ska ses, om vi ska klä ut oss eller inte (hon var taggad först men nu verkar hon mest bara inte alls vilja för att han inte vill) och inte heller vad vi ska äta....

Känns som att hon bara prioriterar sin kille, trots att vi bestämt sen länge att vi ska ses....Han skrev att han skulle komma hit (han bor i en annan stad) typ för några dagar sen, och jag o min kompis hade bestämt detta sen länge tillbaka...Och nu känns det mer som att hon prioriterar det han vill än det vi bestämt - vilket innebär att inte klä ut sig alls o stanna hemma o se nån film..typ!


Jag blir så himla lessen Vet inte vad jag ska göra! Slår vad om att hon kommer dra sig ur imorn också, trots att vi bestämt sen en månad tillbaka att vi ska umgås.....


D: Nån som vill ge mig en kram? I need a hug D:



*kram kram kram* vet hur det känns. Om du vill skriva av dig finns jag här för dig. *kram kram kraaaaam*

//Julia

31 okt, 2014 15:46

1 2 3 ... 1524 1525 1526 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.