@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Det har jag, fast jag har fortfarande inte råd, tycker att det är rätt dyrt där haha :C Skrivet av Borttagen: Varför är allt på internet så dyrt????? (ok det kanske inte är dyrt, men jag vill köpa så mycket, SÅ DÅ BLIR DET DYRT :C) Kolla in "cdon" det är en awsome sida :3 Dawn :c Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Kim Potter: Har tråkigt.... IDÉR? Note; Lyssnar redan på musik och har typ nördat sönder Pewds videos ;w; Prata med någon från din familj? Om du har en syster/bror så kan du ju göra något med hen. Eller så kan du försöka leka följa John med dina katter (om du har några). Eeeeeller så kan du skriva en lista på 100 saker man kan göra när man har tråkigt. Eller så kan du rita/läsa/skriva/baka något. c: Jag har syskon men dem är utomlands, min pappa tittar på ishockey, 100 saker om vad som är tråkigt gör mig bara mer deprimerad xD Jag suger på att rita, läsa gör jag senare, jag bakar inte när mamma inte är hemma c: Nej nej nej, det var en lista på 100 saker man kan göra när man har tråkigt. c: Meeeeen... Du kan ju alltid komma hem hos mig fastän du inte vet vart jag bor och vem jag är! Hehe, nää orkar nt c: #lat
13 jan, 2014 18:59 |
|
Trädkatten
Elev |
13 jan, 2014 19:01 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Kim Potter: Drick kaffe. o: (fast du kommer spy efteråt för att det är så äckligt) *Spyr av själva tanken*
13 jan, 2014 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Trädkatten: Kim Potter: Drick kaffe. o: (fast du kommer spy efteråt för att det är så äckligt) *Spyr av själva tanken* ... bara jag som gillar kaffe? ok (har gillat det sedan jag var två år eh...) 13 jan, 2014 19:03 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Trädkatten: Kim Potter: Drick kaffe. o: (fast du kommer spy efteråt för att det är så äckligt) *Spyr av själva tanken* ... bara jag som gillar kaffe? ok (har gillat det sedan jag var två år eh...) O.O *stirrar awkwart på dig för att du gillar kaffe*
13 jan, 2014 19:05 |
|
Borttagen
|
Läser igenom "*** eller ***"-trådar och förundras över människors dåliga argument ^^
13 jan, 2014 19:07 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Trädkatten: En kille i min klass gillar kaffe. OCH JAG FÖRSTÅR DET INTE!!!!!! Hur kan man gilla kaffe liksom? O.oSkrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Trädkatten: Kim Potter: Drick kaffe. o: (fast du kommer spy efteråt för att det är så äckligt) *Spyr av själva tanken* ... bara jag som gillar kaffe? ok (har gillat det sedan jag var två år eh...) O.O *stirrar awkwart på dig för att du gillar kaffe* 13 jan, 2014 19:11 |
|
Corazon
Elev |
13 jan, 2014 19:13 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Trädkatten: En kille i min klass gillar kaffe. OCH JAG FÖRSTÅR DET INTE!!!!!! Hur kan man gilla kaffe liksom? O.o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Trädkatten: Kim Potter: Drick kaffe. o: (fast du kommer spy efteråt för att det är så äckligt) *Spyr av själva tanken* ... bara jag som gillar kaffe? ok (har gillat det sedan jag var två år eh...) O.O *stirrar awkwart på dig för att du gillar kaffe* Min kompis: Kaffe är SÅÅ GÖTT! Jag: ... Öh, nej. *Går långsamt därifrån*
13 jan, 2014 19:14 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Bra gjort! Alla kaffeälskare är förädare, hehe! Skrivet av LIA15: Skrivet av Trädkatten: En kille i min klass gillar kaffe. OCH JAG FÖRSTÅR DET INTE!!!!!! Hur kan man gilla kaffe liksom? O.o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Trädkatten: Kim Potter: Drick kaffe. o: (fast du kommer spy efteråt för att det är så äckligt) *Spyr av själva tanken* ... bara jag som gillar kaffe? ok (har gillat det sedan jag var två år eh...) O.O *stirrar awkwart på dig för att du gillar kaffe* Min kompis: Kaffe är SÅÅ GÖTT! Jag: ... Öh, nej. *Går långsamt därifrån* 13 jan, 2014 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen