@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Verro_Luna
Elev |
13 jan, 2014 18:46 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Har tråkigt.... IDÉR? Note; Lyssnar redan på musik och har typ nördat sönder Pewds videos ;w; Prata med någon från din familj? Om du har en syster/bror så kan du ju göra något med hen. Eller så kan du försöka leka följa John med dina katter (om du har några). Eeeeeller så kan du skriva en lista på 100 saker man kan göra när man har tråkigt. Eller så kan du rita/läsa/skriva/baka något. c:
13 jan, 2014 18:47 |
|
Borttagen
|
Skumt.. från vilket språk om jag får fråga? 13 jan, 2014 18:48 |
|
Verro_Luna
Elev |
13 jan, 2014 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Borttagen: Skumt.. från vilket språk om jag får fråga? Engelska- svenska xD Okej x) 13 jan, 2014 18:50 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Kim Potter: Har tråkigt.... IDÉR? Note; Lyssnar redan på musik och har typ nördat sönder Pewds videos ;w; Prata med någon från din familj? Om du har en syster/bror så kan du ju göra något med hen. Eller så kan du försöka leka följa John med dina katter (om du har några). Eeeeeller så kan du skriva en lista på 100 saker man kan göra när man har tråkigt. Eller så kan du rita/läsa/skriva/baka något. c: Jag har syskon men dem är utomlands, min pappa tittar på ishockey, 100 saker om vad som är tråkigt gör mig bara mer deprimerad xD Jag suger på att rita, läsa gör jag senare, jag bakar inte när mamma inte är hemma c:
13 jan, 2014 18:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Upptäckte detta.........coolt
Foruminlägg 1672 Forumbetyg +372 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jan, 2014 18:51 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Kim Potter: Har tråkigt.... IDÉR? Note; Lyssnar redan på musik och har typ nördat sönder Pewds videos ;w; Prata med någon från din familj? Om du har en syster/bror så kan du ju göra något med hen. Eller så kan du försöka leka följa John med dina katter (om du har några). Eeeeeller så kan du skriva en lista på 100 saker man kan göra när man har tråkigt. Eller så kan du rita/läsa/skriva/baka något. c: Jag har syskon men dem är utomlands, min pappa tittar på ishockey, 100 saker om vad som är tråkigt gör mig bara mer deprimerad xD Jag suger på att rita, läsa gör jag senare, jag bakar inte när mamma inte är hemma c: Nej nej nej, det var en lista på 100 saker man kan göra när man har tråkigt. c: Meeeeen... Du kan ju alltid komma hem hos mig fastän du inte vet vart jag bor eller vem jag är!
13 jan, 2014 18:55
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-13 kl. 19:00
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Det har jag, fast jag har fortfarande inte råd, tycker att det är rätt dyrt där haha :CSkrivet av Borttagen: Varför är allt på internet så dyrt????? (ok det kanske inte är dyrt, men jag vill köpa så mycket, SÅ DÅ BLIR DET DYRT :C) Kolla in "cdon" det är en awsome sida :3 13 jan, 2014 18:56 |
|
Borttagen
|
sista gången på fördjupningen imorgon på fredag ska vi välja ny
13 jan, 2014 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen