@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Varför är allt på internet så dyrt????? (ok det kanske inte är dyrt, men jag vill köpa så mycket, SÅ DÅ BLIR DET DYRT :C)
13 jan, 2014 17:54 |
|
Fellrendión
Elev |
13 jan, 2014 18:07 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför är allt på internet så dyrt????? (ok det kanske inte är dyrt, men jag vill köpa så mycket, SÅ DÅ BLIR DET DYRT :C) Kolla in "cdon" det är en awsome sida :3
13 jan, 2014 18:10 |
|
Solkatten
Elev |
Hatar windows.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2014 18:12 |
|
Kim Potter
Elev |
13 jan, 2014 18:13 |
|
Isse99
Elev |
Min katt ligger bredvid mig, snarkar och smaskar. Såå söt.
skriver ord som mord i handen 13 jan, 2014 18:16 |
|
Mikaela120
Elev |
Min skrivare funkar inte och jag vill inte skriva min engelska-berättelse för det är lika tråkigt att skriva som... inget är såhär tråkigt...
13 jan, 2014 18:18 |
|
Borttagen
|
JAG VET VAD SOM SKA HÄNDA JAG VET JAG VET JAG TÄNKER SOM EN SERIEMÖRDARE OMIGOD IH OCH EN DETEKTIV AAAAAAAAAAAH
13 jan, 2014 18:28 |
|
Borttagen
|
Kanske ska börja i en ny konfa-grupp
13 jan, 2014 18:33 |
|
Kim Potter
Elev |
13 jan, 2014 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen