@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
13 jan, 2014 09:13 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av MizzNina: ![]() Ahahahahaha. Jag ska så göra några av dem här sakerna. ^_^ Speciellt nummer 10! Sjuan alltså ♥ Hej 13 jan, 2014 09:31 |
|
Obliviate_
Elev |
and i didn't die? Bara nästan. Känns som att någon slagit mig i skallen med ett basebollträ. *lite mer osammanhängande*
13 jan, 2014 10:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Vädret är snöigt, soligt och vackert, nu ska jag gå ut på promenix med Anna. Kan inte jobbet höra av sig snart så att jag vet om min närmaste framtid är jobb eller körkort ^^ Dx
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jan, 2014 10:49 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
13 jan, 2014 10:59 |
|
Solkatten
Elev |
När försvinner jultemat egentligen?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2014 11:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Okej nu har jag piggnat till lite o inser att jag nog var lite förvirrad efter undersökningen. Minns att dom tog ur mig ur röret o sen tog bort allt dom lagt på mig osv o sen skulle dom ta ur infarten ur handen på mig..
såg att dom drog ut den o tryckte en såndär bommulls tuss emot det. Sen när dom tog bort den o satte på plåster såg jag att tussen var rosa. O jag tänkte för mig själv; åh, har jag fått rosa blod av det här. Okej. Inget ifrågasättande eller nått utan det var normalt? 13 jan, 2014 11:30 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hade ett dokument i en Macbook där jag hade skrivit med hjälp av programmet Page eller vad det nu hette och sedan överförde jag det till en Windows dator. Försökte öppna dokumentet men istället för det som stod i det syntes bara en massa symboler. Hur fixar man det?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2014 11:39 |
|
Vildvittra
Elev |
Ca minus 8 grader ute, men solen skiner
Trevligt väder!!! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jan, 2014 12:20 |
|
AJB
Elev |
Enligt min stegräknare har jag hittills gått 15164 steg idag. Svårt att sitta still...
13 jan, 2014 14:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen