@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tenta imorgon och jag är så taggad!
12 jan, 2014 23:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Men åh, vad elakt (och dessutom inte sant)!Min bror sa nyss att jag var en sån tråkig människa (för att jag är allvarlig och sällan skojar) och att man MÅSTE bjuda på sig själv för att få vänner och att det är det viktigaste som finns. = Nej, jag tänker aldrig bli något jag inte är för att få vänner! Sen sa han att han vill bryta kontakten med mig när han flyttar hemifrån... (han är 19)... Se på mig till exempel, jag är ca. världens tråkigaste människa, men jag har världens finaste vänner - om inte IRL så här på mugglis ^^ Tycker att han ska ta och tänka till lite ^^ Hälsa det från mig om det hände igen, eller något c; Tack! ^^ Det ska jag!
12 jan, 2014 23:20 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet hur man kollar ens historik på internet på sin mobil?? Använder en samsung.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jan, 2014 23:22 |
|
ikka
Elev |
O M G. Chattar med en av mina bästa kompisar från när jag var typ 6-9 år!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2014 23:23 |
|
Obliviate_
Elev |
there's magic everywhere you go..
12 jan, 2014 23:28 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon som vet hur man kollar ens historik på internet på sin mobil?? Använder en samsung. högst upp i högra hörnet finns ett flaggliknande märke med en stjärna i. Klicka på den. Uppe till vänster står sen "bokmärken" under samma mönster och bredvid finns historiken, en klocka som symbol Så är det på min iallafall 12 jan, 2014 23:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag hat verkligen dålig syn. Jag kan ibland se ett orf KLART framför mig. Sen när jag vänder bort blicken och kollar tillbaka ser jag ett helt annat ord.
T.ex jag fick baka till bråka en gång... sen nu fick jag Ikkas inlägg (däruppe^) till "skrattar" istället för chattar... .__.
12 jan, 2014 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tenta imorgon och jag är så taggad! Vad har du tenta i? 12 jan, 2014 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tenta imorgon och jag är så taggad! Vad har du tenta i? Fysik 1 12 jan, 2014 23:47 |
|
Borttagen
|
12 jan, 2014 23:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen