Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag tror att personen under..

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

1 2 3 ... 1523 1524 1525 ... 1761 1762 1763
Användare Inlägg
Sirius_Musta
Elev

Avatar


Nej.

PUM är utomlands över nyår?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

31 dec, 2014 14:31

heyselma
Elev

Avatar


Nej

PUM har mens just nu

walking into the club like whadupp i got a big cow eh ja exakt så

31 dec, 2014 14:48

Shapiro
Elev

Avatar


... I'm a guy...

PUM är rädd för Ebola

Four score and seven years ago...

31 dec, 2014 19:02

Alvenia
Elev

Avatar


Bara lite...

PUM har inte sockar på sig just nu

31 dec, 2014 20:17

Trollet Thea
Elev

Avatar


Nej

PUM gillar kakor

Nox

31 dec, 2014 22:19

Alvenia
Elev

Avatar


Jepp, äter på en just nu d:

PUM har sett minst en harry potter film på bio?

31 dec, 2014 22:39

Borttagen

Avatar


Nej...

PUM läste sin första Harry Potter bok innan PUM fyllt 10?

31 dec, 2014 23:38

Alvenia
Elev

Avatar


Jepp, när jag var sju

PUM gillar vampyrer?

1 jan, 2015 00:24

Borttagen

Avatar


Dem coola eller Twilights? Jag tycker dem coola är helt okej.

PUM skriver i det här tråden bara för att gå upp i rank?

1 jan, 2015 10:21

Borttagen

Avatar


*Host* man kan inte gå upp i rank på Quidditchplanen, så nej.

Personen under mig såg fyrverkerier igår kväll?

1 jan, 2015 11:58

1 2 3 ... 1523 1524 1525 ... 1761 1762 1763

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

Du får inte svara på den här tråden.