Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
31 dec, 2014 14:31 |
|
heyselma
Elev |
Nej
PUM har mens just nu walking into the club like whadupp i got a big cow eh ja exakt så 31 dec, 2014 14:48 |
|
Shapiro
Elev |
... I'm a guy...
PUM är rädd för Ebola Four score and seven years ago... 31 dec, 2014 19:02 |
|
Alvenia
Elev |
Bara lite...
PUM har inte sockar på sig just nu 31 dec, 2014 20:17 |
|
Trollet Thea
Elev |
Nej
PUM gillar kakor Nox 31 dec, 2014 22:19 |
|
Alvenia
Elev |
Jepp, äter på en just nu d:
PUM har sett minst en harry potter film på bio? 31 dec, 2014 22:39 |
|
Borttagen
|
Nej...
PUM läste sin första Harry Potter bok innan PUM fyllt 10? 31 dec, 2014 23:38 |
|
Alvenia
Elev |
Jepp, när jag var sju
PUM gillar vampyrer? 1 jan, 2015 00:24 |
|
Borttagen
|
Dem coola eller Twilights? Jag tycker dem coola är helt okej.
PUM skriver i det här tråden bara för att gå upp i rank? 1 jan, 2015 10:21 |
|
Borttagen
|
*Host* man kan inte gå upp i rank på Quidditchplanen, så nej.
Personen under mig såg fyrverkerier igår kväll? 1 jan, 2015 11:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen