@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
okej jag gillar inte ändringar i serier med skådespelarna!
Om en serie fortsätter med andra skådespelare än det varit ger jag oftast inte den en chans ens 12 jan, 2014 21:56 |
|
Chaemy
Elev |
12 jan, 2014 22:01 |
|
Ginny_Power
Elev |
12 jan, 2014 22:04 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
http://www.ebay.com/itm/Kurt-Cobain-Suicide-Letter-Note-Nirvana-Women-Baseball-3-4-Long-Sleeve-T-Shirt-/261293834488?pt=US_Womens_Tshirts&var=&hash=item3cd65380f8
Vem, VEM, vill gå runt med någons självmordsbrev på kroppen? I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 12 jan, 2014 22:04 |
|
Ginny_Power
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: http://www.ebay.com/itm/Kurt-Cobain-Suicide-Letter-Note-Nirvana-Women-Baseball-3-4-Long-Sleeve-T-Shirt-/261293834488?pt=US_Womens_Tshirts&var=&hash=item3cd65380f8 Vem, VEM, vill gå runt med någons självmordsbrev på kroppen? Waaaaaaat.... Vem... Va... Jag tror inte att någon vill ha ett självmordsbrev på sin tröja... o.o
12 jan, 2014 22:09 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Ginny_Power: Skrivet av jagvetinteriktigt: http://www.ebay.com/itm/Kurt-Cobain-Suicide-Letter-Note-Nirvana-Women-Baseball-3-4-Long-Sleeve-T-Shirt-/261293834488?pt=US_Womens_Tshirts&var=&hash=item3cd65380f8 Vem, VEM, vill gå runt med någons självmordsbrev på kroppen? Waaaaaaat.... Vem... Va... Jag tror inte att någon vill ha ett självmordsbrev på sin tröja... o.o "6 sold". På riktigt. PÅ RIKTIGT. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 12 jan, 2014 22:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Ginny_Power: Skrivet av jagvetinteriktigt: http://www.ebay.com/itm/Kurt-Cobain-Suicide-Letter-Note-Nirvana-Women-Baseball-3-4-Long-Sleeve-T-Shirt-/261293834488?pt=US_Womens_Tshirts&var=&hash=item3cd65380f8 Vem, VEM, vill gå runt med någons självmordsbrev på kroppen? Waaaaaaat.... Vem... Va... Jag tror inte att någon vill ha ett självmordsbrev på sin tröja... o.o "6 sold". På riktigt. PÅ RIKTIGT. Sjukt att öht göra folks självmordsbrev offentliga. 12 jan, 2014 22:22 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Ginny_Power: Skrivet av jagvetinteriktigt: http://www.ebay.com/itm/Kurt-Cobain-Suicide-Letter-Note-Nirvana-Women-Baseball-3-4-Long-Sleeve-T-Shirt-/261293834488?pt=US_Womens_Tshirts&var=&hash=item3cd65380f8 Vem, VEM, vill gå runt med någons självmordsbrev på kroppen? Waaaaaaat.... Vem... Va... Jag tror inte att någon vill ha ett självmordsbrev på sin tröja... o.o "6 sold". På riktigt. PÅ RIKTIGT. Sjukt att öht göra folks självmordsbrev offentliga. Hela grejen känns bara sjuk. Ugh. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 12 jan, 2014 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag kanske fått en ny celeberty-crush (stav.)..
12 jan, 2014 22:41 |
|
Borttagen
|
♥!!! 12 jan, 2014 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen