@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 jan, 2014 21:39 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Varje gång jag ser en överfylld soptunna tänker jag, där bor någon som borde börja sopsortera! Sedan kommer jag på mig själv med att jag har inget med det att göra och skäms något över min tanke. Vi har ofta överfylld soptunna och ändå sorterar vi.. Fast det kan ha att göra med att vi är fyra barn so.. Heh, samma här. MEn vi är nio barn så då blir det ju en hel massa sopor... -------------------------------------- Idag var jag hos min syrras pojkvän och fick spela på hans dator B| Det var snällt tyckte jag för han hade ett spel som jag blev väldigt fascinerad av och som jag itne ahr själv, och jag har ganska många spel av olika sorter xD
12 jan, 2014 21:48 |
|
Winny Geasley
Elev |
Akrobaten, har du sett Sherlock nu har du säg att du har det?
12 jan, 2014 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Neee...Akrobaten, har du sett Sherlock nu har du säg att du har det? 12 jan, 2014 21:52 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: VA?! Men det det har gått TVÅ TIMMAR!Skrivet av Winny Geasley: Neee... Akrobaten, har du sett Sherlock nu har du säg att du har det? 12 jan, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Ja men jag har suttit och lyssnat på musik och skrivit i trådar :cSkrivet av Borttagen: VA?! Men det det har gått TVÅ TIMMAR! Skrivet av Winny Geasley: Neee... Akrobaten, har du sett Sherlock nu har du säg att du har det? 12 jan, 2014 21:54 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: U promised me D:!Skrivet av Winny Geasley: Ja men jag har suttit och lyssnat på musik och skrivit i trådar :c Skrivet av Borttagen: VA?! Men det det har gått TVÅ TIMMAR! Skrivet av Winny Geasley: Neee... Akrobaten, har du sett Sherlock nu har du säg att du har det? 12 jan, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: JAG GÖR DET IMORGON 10 ÖVER 6 I PROMISE BEJB! :CSkrivet av Borttagen: U promised me D:! Skrivet av Winny Geasley: Ja men jag har suttit och lyssnat på musik och skrivit i trådar :c Skrivet av Borttagen: VA?! Men det det har gått TVÅ TIMMAR! Skrivet av Winny Geasley: Neee... Akrobaten, har du sett Sherlock nu har du säg att du har det? 12 jan, 2014 21:55 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej♥ Skrivet av Winny Geasley: JAG GÖR DET IMORGON 10 ÖVER 6 I PROMISE BEJB! :C Skrivet av Borttagen: U promised me D:! Skrivet av Winny Geasley: Ja men jag har suttit och lyssnat på musik och skrivit i trådar :c Skrivet av Borttagen: VA?! Men det det har gått TVÅ TIMMAR! Skrivet av Winny Geasley: Neee... Akrobaten, har du sett Sherlock nu har du säg att du har det? 12 jan, 2014 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Ugglar dig när jag sett oki? c: Don't worry jag vill, Sherlock het ju!Skrivet av Borttagen: Okej♥ Skrivet av Winny Geasley: JAG GÖR DET IMORGON 10 ÖVER 6 I PROMISE BEJB! :C Skrivet av Borttagen: U promised me D:! Skrivet av Winny Geasley: Ja men jag har suttit och lyssnat på musik och skrivit i trådar :c Skrivet av Borttagen: VA?! Men det det har gått TVÅ TIMMAR! Skrivet av Winny Geasley: Neee... Akrobaten, har du sett Sherlock nu har du säg att du har det? 12 jan, 2014 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen