@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Chaemy: Jo, jag tycker också att det är hemskt med tjuvjakt o.s.v! :C Skrivet av Xenophilius Snape: du är en god människa.... xD Aw tack så mycket C: Älskar djur över hela mitt hjärta ♥ Tycker all jakt är hemsk :c 12 jan, 2014 21:08 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Chaemy: Jo, jag tycker också att det är hemskt med tjuvjakt o.s.v! :C Skrivet av Xenophilius Snape: du är en god människa.... xD Aw tack så mycket C: Älskar djur över hela mitt hjärta ♥ Ja! Om inte det slutar så kommer elefanterna att dö ut. Det är därför jag kämpar! Jag kommer aldrig att sluta!
12 jan, 2014 21:09 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Chaemy: ommigawd... de e ju jätte tragiskt.... Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Chaemy: Jo, jag tycker också att det är hemskt med tjuvjakt o.s.v! :C Skrivet av Xenophilius Snape: du är en god människa.... xD Aw tack så mycket C: Älskar djur över hela mitt hjärta ♥ Ja! Om inte det slutar så kommer elefanterna att dö ut. Det är därför jag kämpar! Jag kommer aldrig att sluta!
12 jan, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Chaemy: Jo, jag tycker också att det är hemskt med tjuvjakt o.s.v! :C Skrivet av Xenophilius Snape: du är en god människa.... xD Aw tack så mycket C: Älskar djur över hela mitt hjärta ♥ Ja! Om inte det slutar så kommer elefanterna att dö ut. Det är därför jag kämpar! Jag kommer aldrig att sluta! Tänk om fler kunde vara som du, eller det är klart att det finns fler som kämpar för djurens rätt men du förstår nog hur jag menar. 12 jan, 2014 21:11 |
|
Obliviate_
Elev |
magnetkamera undersökning imorgon då. bara lite ångest ♥
12 jan, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: whut what magnetkamera undersökning imorgon då. bara lite ångest ♥ 12 jan, 2014 21:11 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: whut what magnetkamera undersökning imorgon då. bara lite ångest ♥ haha ja? 12 jan, 2014 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag vill tatuera över mina armar ;o typ igår. 12 jan, 2014 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: wtf :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: whut what magnetkamera undersökning imorgon då. bara lite ångest ♥ haha ja? 12 jan, 2014 21:15 |
|
Borttagen
|
Sitter och äter rischoklad.. Himla gott
12 jan, 2014 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen