Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15235 15236 15237 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Xenophilius Snape:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Xenophilius Snape:
Skrivet av Chaemy:
Galet glad. Har lagt 300 spänn mot tjuvjakt mot elefanter och noshörningar.
du är en god människa.... xD

Aw tack så mycket C:
Älskar djur över hela mitt hjärta
Jo, jag tycker också att det är hemskt med tjuvjakt o.s.v! :C


Tycker all jakt är hemsk :c

12 jan, 2014 21:08

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Xenophilius Snape:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Xenophilius Snape:
Skrivet av Chaemy:
Galet glad. Har lagt 300 spänn mot tjuvjakt mot elefanter och noshörningar.
du är en god människa.... xD

Aw tack så mycket C:
Älskar djur över hela mitt hjärta
Jo, jag tycker också att det är hemskt med tjuvjakt o.s.v! :C

Ja! Om inte det slutar så kommer elefanterna att dö ut. Det är därför jag kämpar! Jag kommer aldrig att sluta!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

12 jan, 2014 21:09

Xenophilius Snape
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Xenophilius Snape:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Xenophilius Snape:
Skrivet av Chaemy:
Galet glad. Har lagt 300 spänn mot tjuvjakt mot elefanter och noshörningar.
du är en god människa.... xD

Aw tack så mycket C:
Älskar djur över hela mitt hjärta
Jo, jag tycker också att det är hemskt med tjuvjakt o.s.v! :C

Ja! Om inte det slutar så kommer elefanterna att dö ut. Det är därför jag kämpar! Jag kommer aldrig att sluta!
ommigawd... de e ju jätte tragiskt....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2Fd69ac894fbd73a5d83d6d746e77e756f%2Ftumblr_nndj4vesPi1qiqm7io1_400.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F044dae4a24d1632ccad5505f8857f107%2Ftumblr_nn0kgm196H1uobjp9o1_500.jpg

12 jan, 2014 21:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Xenophilius Snape:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Xenophilius Snape:
Skrivet av Chaemy:
Galet glad. Har lagt 300 spänn mot tjuvjakt mot elefanter och noshörningar.
du är en god människa.... xD

Aw tack så mycket C:
Älskar djur över hela mitt hjärta
Jo, jag tycker också att det är hemskt med tjuvjakt o.s.v! :C

Ja! Om inte det slutar så kommer elefanterna att dö ut. Det är därför jag kämpar! Jag kommer aldrig att sluta!


Tänk om fler kunde vara som du, eller det är klart att det finns fler som kämpar för djurens rätt men du förstår nog hur jag menar.

12 jan, 2014 21:11

Obliviate_
Elev

Avatar


magnetkamera undersökning imorgon då. bara lite ångest ♥

12 jan, 2014 21:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
magnetkamera undersökning imorgon då. bara lite ångest ♥
whut what

12 jan, 2014 21:11

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
magnetkamera undersökning imorgon då. bara lite ångest ♥
whut what


haha ja? Ska få fint kontrastmedel i blodet o ligga i en fin smal brits inuti en tunnel i en timme. fun fun fun

12 jan, 2014 21:14

Borttagen

Avatar





Jag vill tatuera över mina armar ;o typ igår.

12 jan, 2014 21:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
magnetkamera undersökning imorgon då. bara lite ångest ♥
whut what


haha ja? Ska få fint kontrastmedel i blodet o ligga i en fin smal brits inuti en tunnel i en timme. fun fun fun
wtf :c

12 jan, 2014 21:15

Borttagen

Avatar


Sitter och äter rischoklad.. Himla gott

12 jan, 2014 21:16

1 2 3 ... 15235 15236 15237 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.