@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Siriusis: ooh.. jaja, jag skulle tycka de va läskigt! x( Skrivet av Xenophilius Snape: ajdå! va läskigt... ;-; inte direkt läskigt, utan snarare obehagligt. Har vant mig haha x3 det var läskigt de första fem-sex gångerna. (Och ska jag sluta spela modig och säga sanningen så är det fortfarande läskigt och obehagligt) Hai 12 jan, 2014 20:23 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Siriusis: de första fem-sex gångerna? händer de ofta? *^*Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Siriusis: ooh.. jaja, jag skulle tycka de va läskigt! x( Skrivet av Xenophilius Snape: ajdå! va läskigt... ;-; inte direkt läskigt, utan snarare obehagligt. Har vant mig haha x3 det var läskigt de första fem-sex gångerna. (Och ska jag sluta spela modig och säga sanningen så är det fortfarande läskigt och obehagligt)
12 jan, 2014 20:25 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har seriöst mina två favorit avsnitt av hela Spn på skiva och jag har bara en säsong!
Det visste jag inte ens asså ♥♥ Hej 12 jan, 2014 20:28 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Siriusis: de första fem-sex gångerna? händer de ofta? *^*Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Siriusis: ooh.. jaja, jag skulle tycka de va läskigt! x( Skrivet av Xenophilius Snape: ajdå! va läskigt... ;-; inte direkt läskigt, utan snarare obehagligt. Har vant mig haha x3 det var läskigt de första fem-sex gångerna. (Och ska jag sluta spela modig och säga sanningen så är det fortfarande läskigt och obehagligt) inte väldigt ofta, som tur är haha Hai 12 jan, 2014 20:29 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Siriusis: mmSkrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Siriusis: de första fem-sex gångerna? händer de ofta? *^*Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Siriusis: ooh.. jaja, jag skulle tycka de va läskigt! x( Skrivet av Xenophilius Snape: ajdå! va läskigt... ;-; inte direkt läskigt, utan snarare obehagligt. Har vant mig haha x3 det var läskigt de första fem-sex gångerna. (Och ska jag sluta spela modig och säga sanningen så är det fortfarande läskigt och obehagligt) inte väldigt ofta, som tur är haha
12 jan, 2014 20:35 |
|
Chaemy
Elev |
12 jan, 2014 20:36 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Chaemy: visst är den! Luna Chang, jag måste bara säga att jag älskar din signatur på Neville! Så söt! ♥
12 jan, 2014 20:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Chaemy: Luna Chang, jag måste bara säga att jag älskar din signatur på Neville! Så söt! ♥ Fick syn på den på tumblr och blev kär direkt ♥ Hej 12 jan, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Räknade nyss ut en sak; En av mina vänner kommer vara 17 när han går ut högstadiet Man brukar ju annars vara 15-16 så det är väl inte så konstigt om han gått om ett år Hade en kompis som var 14 när hon började gymnasiet 12 jan, 2014 20:41 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Chaemy: Luna Chang, jag måste bara säga att jag älskar din signatur på Neville! Så söt! ♥ Fick syn på den på tumblr och blev kär direkt ♥ Jag med när jag såg den! sötsötsötsötsöt ♥
12 jan, 2014 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen