@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Men åh, vad elakt (och dessutom inte sant)!Min bror sa nyss att jag var en sån tråkig människa (för att jag är allvarlig och sällan skojar) och att man MÅSTE bjuda på sig själv för att få vänner och att det är det viktigaste som finns. = Nej, jag tänker aldrig bli något jag inte är för att få vänner! Sen sa han att han vill bryta kontakten med mig när han flyttar hemifrån... (han är 19)... Se på mig till exempel, jag är ca. världens tråkigaste människa, men jag har världens finaste vänner - om inte IRL så här på mugglis ^^ Tycker att han ska ta och tänka till lite ^^ Hälsa det från mig om det hände igen, eller något c; 12 jan, 2014 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Hihi :* Du lät Linus prata med sin gudmor ju bejbSkrivet av Borttagen: Skrivet av Winny Geasley: Ofc Sherlock är het. Skrivet av Borttagen: Jaja... Du får titta om du lovar att watcha Sherlock sen. Skrivet av Winny Geasley: 40 minuter cx Skrivet av Borttagen: Okej♥. (hur långt är ett 90210-avsnitt?) Skrivet av Winny Geasley: Om jag ser ett avsnitt 90210 innan :* Akrobaten, se på Sherlock nu snällasnällasnälla ♥? 12 jan, 2014 19:47 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ylar så att mina föräldrar blir irriteerade på mig, men kan inte sluta, det gör såå ont att ha växtvärk i benen :F ♥ Aw det är så jobbigt.. Men det blir ju lätt så om man är varulv. Hoppas att det blir bättre snart :3 ♥
12 jan, 2014 19:48 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
12 jan, 2014 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Ylar så att mina föräldrar blir irriteerade på mig, men kan inte sluta, det gör såå ont att ha växtvärk i benen :F ♥ Aw det är så jobbigt.. Men det blir ju lätt så om man är varulv. Hoppas att det blir bättre snart :3 ♥ Japp :C♥♥ Haha, tack♥♥♥ 12 jan, 2014 19:52 |
|
Siriusis
Elev |
fick nyss en attack....
Hai 12 jan, 2014 19:54 |
|
Chaemy
Elev |
12 jan, 2014 19:55 |
|
Balder
Elev |
Någon social?
12 jan, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
funderar på om jag ska se sherlock live inatt eller imorgon efter skolan.
har nämligen tidig väckning imorgon, och ett avsnitt tar ungefär en och en halv timme vilket betyder att det slutar ca. tolv (finsk tid). efter avsnittet kommer jag inte kunna sova på flera timmar och kommer sitta på tumblr hela natten och det kommer inte bli kul på morgonen... men å andra sidan så kommer jag nog inte kunna sova om jag INTE ser avsnittet inatt, såatteh. uhh. 12 jan, 2014 19:55 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
12 jan, 2014 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen