@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Akrobaten, se på Sherlock nu snällasnällasnälla ♥?
12 jan, 2014 19:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Min bror sa nyss att jag var en sån tråkig människa (för att jag är allvarlig och sällan skojar) och att man MÅSTE bjuda på sig själv för att få vänner och att det är det viktigaste som finns.
= Nej, jag tänker aldrig bli något jag inte är för att få vänner! Sen sa han att han vill bryta kontakten med mig när han flyttar hemifrån... (han är 19)...
12 jan, 2014 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Om jag ser ett avsnitt 90210 innan :*Akrobaten, se på Sherlock nu snällasnällasnälla ♥? 12 jan, 2014 19:34 |
|
Borttagen
|
Ylar så att mina föräldrar blir irriteerade på mig, men kan inte sluta, det gör såå ont att ha växtvärk i benen :F ♥
12 jan, 2014 19:35 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej♥. (hur långt är ett 90210-avsnitt?)Skrivet av Winny Geasley: Om jag ser ett avsnitt 90210 innan :* Akrobaten, se på Sherlock nu snällasnällasnälla ♥? 12 jan, 2014 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: 40 minuter cxSkrivet av Borttagen: Okej♥. (hur långt är ett 90210-avsnitt?) Skrivet av Winny Geasley: Om jag ser ett avsnitt 90210 innan :* Akrobaten, se på Sherlock nu snällasnällasnälla ♥? 12 jan, 2014 19:37 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaja... Du får titta om du lovar att watcha Sherlock sen.Skrivet av Winny Geasley: 40 minuter cx Skrivet av Borttagen: Okej♥. (hur långt är ett 90210-avsnitt?) Skrivet av Winny Geasley: Om jag ser ett avsnitt 90210 innan :* Akrobaten, se på Sherlock nu snällasnällasnälla ♥? 12 jan, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Ofc Sherlock är het. Skrivet av Borttagen: Jaja... Du får titta om du lovar att watcha Sherlock sen. Skrivet av Winny Geasley: 40 minuter cx Skrivet av Borttagen: Okej♥. (hur långt är ett 90210-avsnitt?) Skrivet av Winny Geasley: Om jag ser ett avsnitt 90210 innan :* Akrobaten, se på Sherlock nu snällasnällasnälla ♥? 12 jan, 2014 19:41 |
|
Ginny00
Elev |
Var på bio med mina kusiner idag.
Det var rätt bra, annars har det här varit den mest ångestfyllda dagen jag haft på länge jag orkar inte 12 jan, 2014 19:43 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winny Geasley: Ofc Sherlock är het. Skrivet av Borttagen: Jaja... Du får titta om du lovar att watcha Sherlock sen. Skrivet av Winny Geasley: 40 minuter cx Skrivet av Borttagen: Okej♥. (hur långt är ett 90210-avsnitt?) Skrivet av Winny Geasley: Om jag ser ett avsnitt 90210 innan :* Akrobaten, se på Sherlock nu snällasnällasnälla ♥? 12 jan, 2014 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen