D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av HermioneHäst: bottleofelixfelicis, Det går ju att banda in den, men då får vi nog använda ett annat program än Skype. Aa okej
3 jan, 2017 16:37 |
|
Alicha black
Elev |
Men ska man uggla sin Skype till dig Missy eller hur skulle vi göra? ...För det här kommer bli awesome!!
3 jan, 2017 16:40 |
|
Emmi
Prefekt |
Hahah okejbsorry att byta samtals ämne helt hux flux meeen ngon som har lika lite liv som jaag har och vill lägga till mig på snapchat? x)
3 jan, 2017 21:05 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Hahah okejbsorry att byta samtals ämne helt hux flux meeen ngon som har lika lite liv som jaag har och vill lägga till mig på snapchat? x) *räcker långsamt upp handen**Tar ned handen igen* Men min mobil är urladdad och orkar inte ladda den just nu xD ![]()
3 jan, 2017 21:06 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Hahah okejbsorry att byta samtals ämne helt hux flux meeen ngon som har lika lite liv som jaag har och vill lägga till mig på snapchat? x) *räcker långsamt upp handen**Tar ned handen igen* Men min mobil är urladdad och orkar inte ladda den just nu xD Hahah RIP meee men jag kan skicka vad jag heter eller du vad du heter så kan jag lägga till dig/ du lägga till mig x)
3 jan, 2017 21:08 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Hahah okejbsorry att byta samtals ämne helt hux flux meeen ngon som har lika lite liv som jaag har och vill lägga till mig på snapchat? x) *räcker långsamt upp handen**Tar ned handen igen* Men min mobil är urladdad och orkar inte ladda den just nu xD Hahah RIP meee men jag kan skicka vad jag heter eller du vad du heter så kan jag lägga till dig/ du lägga till mig x) Du kanske kan uggla vad du heter där? Äsh måste ladda mobilen ändå xD ![]()
3 jan, 2017 21:10 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Hahah okejbsorry att byta samtals ämne helt hux flux meeen ngon som har lika lite liv som jaag har och vill lägga till mig på snapchat? x) *räcker långsamt upp handen**Tar ned handen igen* Men min mobil är urladdad och orkar inte ladda den just nu xD Hahah RIP meee men jag kan skicka vad jag heter eller du vad du heter så kan jag lägga till dig/ du lägga till mig x) Du kanske kan uggla vad du heter där? Äsh måste ladda mobilen ändå xD Hahah xD Men gjorde det!
3 jan, 2017 21:12 |
|
Alicha black
Elev |
4 jan, 2017 11:19 |
|
Emmi
Prefekt |
Your house is...Slytherin! Well done? Um, you're clever, cunning and very good at looking after yourself. You'll take after...Draco Malfoy and...Voldemort himself. Well done...and please don't kill us...
Hahha tack testet... Du förolämoade inte mitt elevhem det minsta -_-
4 jan, 2017 12:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Your house is...Slytherin! Well done? Um, you're clever, cunning and very good at looking after yourself. You'll take after...Draco Malfoy and...Voldemort himself. Well done...and please don't kill us... Hahha tack testet... Du förolämoade inte mitt elevhem det minsta -_- Haha, det låter lite... Ehm, olycksbådande. x) Vilket test menar du btw? C: 4 jan, 2017 12:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen