Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15227 15228 15229 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Har tråkigt!

Utman mej gärna på duell!

12 jan, 2014 16:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Ligger i en solstol på Gran Canaria! Ja som sagt, man kunde ju haft det sämre

jag var till gran canaria förra veckan!

var någonstans på ön är du?

12 jan, 2014 16:26

Borttagen

Avatar


Två i min klass lägger ut jobbiga kärleksförklaringar till varandra på Instagram OCH DET KÄNNS ANINGEN OBEKVÄMT

12 jan, 2014 16:43

LIA15
Elev

Avatar


Om två tummar har jag 40 st. För bara ett litet tag sedan hade jag typ 10. OJ SÅ MÅNGA TUMMAR JAG HAR FÅTT PÅ SISTONE!!!

12 jan, 2014 17:03

Ginny_Power
Elev

Avatar


Min katt rev mig på handen, så nu har jag två rivsår som är 6 cm (mätte just, yey) och det kom en massa blod och DET VAR INTE MITT FEL min katt har typ humörsvängningar som fan. :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fcf779d2e5eb24c12313156e11e9aa5ef%2Ftumblr_n2yne7A2Pk1so7uc5o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F901b27d01708278ea72110274a4fc846%2Ftumblr_n2u34uVYhT1tvsezzo1_500.gif

12 jan, 2014 17:03

Jojo00
Elev

Avatar


Jag har varit medlem här på Mugglis i ett år nu! C:

"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me."

12 jan, 2014 17:15

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Jojo00:
Jag har varit medlem här på Mugglis i ett år nu! C:

Grattis på 1-års dagen

12 jan, 2014 17:23

Jojo00
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Jojo00:
Jag har varit medlem här på Mugglis i ett år nu! C:

Grattis på 1-års dagen

Tack!

"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me."

12 jan, 2014 17:25

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=37748&page=1#p2444606


^Akrobaten, ibland undrar jag hur vi blev vänner x).
Hur blev vi ens vänner? o.O
Har ingen aning. Kommer ihåg att vi ugglade med varandra när du fortfarande hette Crucio Expulso, men kommer inte ihåg varför vi började uggla med varandra O.o

12 jan, 2014 17:44

Chaemy
Elev

Avatar


Fy nu kom min huvudvärk tillbaka. Jag är så tröööööööööööööött.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

12 jan, 2014 17:48

1 2 3 ... 15227 15228 15229 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.