D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
2 jan, 2017 21:17 |
|
binchild
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av HermioneHäst: Jo... D.A medlemmar... jag kom idag att tänka på en pod som fanns för ett tag sedan som var från några mugglisar som hette Ravenclaw radio... Den verkar lite död just nu, men jag tänkte att vi kanske kunde göra något liknande? Eller? D.A pod typ? Jag är med på den idéen! Jag skulle kunna tänka mig vara med på det Jag kan vara med!
2 jan, 2017 21:22 |
|
Missy The Timelady
Elev |
2 jan, 2017 21:23 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av HermioneHäst: WeasleyHufflepuff jamen typ att vi träffas på typ Skype och pratar om olika saker med varandra och kanske spelar in om ni vill det. Kanske kan lägga upp på YT eller liknande också får folk lyssna på vårat pladder? Tänker att det kanske kan vara en kul grej som gör att vi kanske blir lite bättre kompisar och får en rolig diskussion! Bra idé!
3 jan, 2017 07:19 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av HermioneHäst: WeasleyHufflepuff jamen typ att vi träffas på typ Skype och pratar om olika saker med varandra och kanske spelar in om ni vill det. Kanske kan lägga upp på YT eller liknande också får folk lyssna på vårat pladder? Tänker att det kanske kan vara en kul grej som gör att vi kanske blir lite bättre kompisar och får en rolig diskussion! O det blir flera kan jag vara med i något senare när jag hört vad ni pratta om x) Bra idé!
3 jan, 2017 09:34 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: räkna in mig också Ska vi ordna någon lista eller något så vi håller koll på vilka som är med? 3 jan, 2017 10:21 |
|
HermioneHäst
Elev |
Gud vad kul att det är så många som vill vara med!
Tänkte kolla lite med pappa (tekniknörd) hur man gör poddar lite mer exakt och hur man spelar in och sånt så kan jag sköta det, om det är ok för alla. Också så hör vi väl en lista här på alla som vill vara med (Tack Missy, som kom på den idén) och skriver upp deras Skype namn också. Är alla med på det?
3 jan, 2017 10:25 |
|
Emmi
Prefekt |
3 jan, 2017 10:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
3 jan, 2017 10:47 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av HermioneHäst: Gud vad kul att det är så många som vill vara med! Tänkte kolla lite med pappa (tekniknörd) hur man gör poddar lite mer exakt och hur man spelar in och sånt så kan jag sköta det, om det är ok för alla. Också så hör vi väl en lista här på alla som vill vara med (Tack Missy, som kom på den idén) och skriver upp deras Skype namn också. Är alla med på det? suure! måste bara kolla satt jag kommer in på skype x)
3 jan, 2017 10:47 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen