Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1520 1521 1522 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
sanna1324567: Precis när jag läste : "Du är fin" kom ett stort troll fram, och jag bara: "AAAH!" o klubbade ner det, för jag blev så rädd ♥

Om du behöver skriva av dig, så kan du alltid skicka iväg en uggla =) Du är verkligen en jättefin tjej, och förtjänar inte att må så här. Jag har själv handskats med min ångest, som jag idag knappt märker av längre. Händer väl ibland när allt går åt skogen, men annars är jag verkligen.. Riktigt nöjd med vem jag är, vart jag är i livet etc. =) Jag mår bra helt enkelt (rent allmänt - sen kan ju plugget försvinna -.-'

Men under tiden som man mår dåligt - åh gud.. vad jobbigt det är att hålla fast vid den lyckliga tanken på att det faktiskt går över. Att lära sig att skilja på ångesten och en själv.

Så svårt att kunna göra "mer" när man sitter på varsin sida av en dator, men ja.. =) jag hoppas att bara tanken på att du vet att vi på mugglis finns här, och verkligen på riktigt bryr oss, kan vara till någon.. "hjälp" =)

Haha, aw ♥

Tack så jättemycket ♥

27 okt, 2014 22:18

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Epiphany du är en underbar person som skriver tillbaka till så många människor. Massor av kramar till dig! Du ska veta att det är uppskattat även om jag inte alltid svarar!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

27 okt, 2014 22:39

Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Epiphany du är en underbar person som skriver tillbaka till så många människor. Massor av kramar till dig! Du ska veta att det är uppskattat även om jag inte alltid svarar!!


Åh, tack så mycket! Det värmer ^^
Det är viktigt för mig att nyttja tid till att försöka hjälpa andra.
Däremot måste jag väl säga att jag har varit dålig på att vara inloggad på sistone pga av skola, men så fort jag har tid försöker jag att vara online.

27 okt, 2014 22:44

Fashion Fairytale
Elev

Avatar


Why not just kill myself huh?

28 okt, 2014 20:22

Epiphany
Elev

Avatar




Fashion Fairytale: Why not keep on living? ♥'

Isse99:
Har du något särskilt intresse? Joina någon förening med likasinnade kanske?=)

28 okt, 2014 20:56

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-28 kl. 21:03
Antal ändringar: 2

Isse99
Elev

Avatar


Det har varit en bra dag fram tills nu då jag såg en bild en kompis lagt upp tillsammans med en annan kompis och jag insåg hur jävla ensam jag är! Jag är i desperat behov av någon att att umgås med. Känner ni till några bra ställen där man kan träffa folk i västra götaland? Kan ju tillägga att jag har svårt att skapa nya relationer/kontakter med folk men verkligen skulle behöva göra det.

skriver ord som mord i handen

28 okt, 2014 21:00

Borttagen

Avatar

+3


LucyMalfoy *, Atira och Epiphany..

Tack så väldigt mycket, era ord betyder jättemycket. Vanligtvis tar jag inte åt mig så lätt, men jag trodde aldrig att någon jag trodde stod så nära kunde attackera något som var så intimt, och på ett så fruktansvärt sätt som han gjorde, också.. Det känns väldigt intressant att han ens kunde påstå att min religion är ond, med tanke på att Wicca är så fredligt. Inte en droppe blod har någonsin spillts inom min religion.. Det är liksom det som är hela syftet med den.
"An it harm none, do what thou wilt."
Det är den enda riktlinjen vi har.. Man ska få leva som man vill, bara man inte skadar någon.

Tusen tack ♥

28 okt, 2014 21:25

Borttagen

Avatar


Min profil säger ungefär allt om hur jag mår just nu.

28 okt, 2014 21:33

Isse99
Elev

Avatar


Skrivet av Epiphany:


Fashion Fairytale: Why not keep on living? ♥'

Isse99:
Har du något särskilt intresse? Joina någon förening med likasinnade kanske?=)


Allts jag tränar friidrott med några härliga tjejer men det är liksom inga som jag umgås med på fritiden. Det är oftast på träningarna vi har kul tillsammans men sedan har de andra som de är med.

skriver ord som mord i handen

28 okt, 2014 21:39

AlexZz
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min profil säger ungefär allt om hur jag mår just nu.







Don't let the voices drag you down, friend. Du är perfekt precis som du är.

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

28 okt, 2014 21:55

1 2 3 ... 1520 1521 1522 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.