D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag är helt klart med! Vet du något ställe man kan göra det på eller ska vi bara lägga upp det på YT?
![]()
2 jan, 2017 20:03 |
|
LunaLovegood123
Elev |
2 jan, 2017 20:07 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: HermioneHästMissy The Timelady Jag är helt klart med också. Båda ni har väl Skype? Jupp! ![]()
2 jan, 2017 20:08 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av LunaLovegood123: HermioneHästMissy The Timelady Jag är helt klart med också. Båda ni har väl Skype? Jupp! Men hur ska vi göra podden i såfall? Finns det nån sida där man gör poddar? 2 jan, 2017 20:09 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av LunaLovegood123: HermioneHästMissy The Timelady Jag är helt klart med också. Båda ni har väl Skype? Jupp! Men hur ska vi göra podden i såfall? Finns det nån sida där man gör poddar? Hur fungerar Skype?
2 jan, 2017 20:10 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av LunaLovegood123: HermioneHästMissy The Timelady Jag är helt klart med också. Båda ni har väl Skype? Jupp! Men hur ska vi göra podden i såfall? Finns det nån sida där man gör poddar? Hur fungerar Skype? Ungefär som FaceTime Skaffa det Will! 2 jan, 2017 20:11 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av LunaLovegood123: HermioneHästMissy The Timelady Jag är helt klart med också. Båda ni har väl Skype? Jupp! Men hur ska vi göra podden i såfall? Finns det nån sida där man gör poddar? Hur fungerar Skype? Ungefär som FaceTime Skaffa det Will! Mobil eller dator? Ska se om jag kan det Em xD
2 jan, 2017 20:12 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av LunaLovegood123: HermioneHästMissy The Timelady Jag är helt klart med också. Båda ni har väl Skype? Jupp! Men hur ska vi göra podden i såfall? Finns det nån sida där man gör poddar? Hur fungerar Skype? Ungefär som FaceTime Skaffa det Will! Mobil eller dator? Ska se om jag kan det Em xD Lättas på mobilen 2 jan, 2017 20:13 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av LunaLovegood123: HermioneHästMissy The Timelady Jag är helt klart med också. Båda ni har väl Skype? Jupp! Men hur ska vi göra podden i såfall? Finns det nån sida där man gör poddar? Hur fungerar Skype? Ungefär som FaceTime Skaffa det Will! Mobil eller dator? Ska se om jag kan det Em xD Lättas på mobilen Okay
2 jan, 2017 20:14 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av HermioneHäst: Jo... D.A medlemmar... jag kom idag att tänka på en pod som fanns för ett tag sedan som var från några mugglisar som hette Ravenclaw radio... Den verkar lite död just nu, men jag tänkte att vi kanske kunde göra något liknande? Eller? D.A pod typ? Jag är med på den idéen! Jag skulle kunna tänka mig vara med på det
2 jan, 2017 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen