Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1519 1520 1521 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Epiphany: Tack snälla för att du tar tid att skriva! jag har funderat mycket på det hela och jag ska fortsätta göra det du sagt och fundera ut vad det är som gör mig ledsnare och så

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

27 okt, 2014 21:36

Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Ephipany: Vi hittade en mask i ett flingpaket och nu oroar jag mig för att jag kan ha fått någon sjukdom av att ha ätit av sdmma flingpaket tidigare.

Det är förresten jättefint att du tar dig tiden att försöka muntra upp så många som du gör. Jag hoppas att allting löser dig för dig för det är du värd.


Okej, du är alltså rädd för att du har fått någon sjukdom. Jag önskar att jag kunde svara på det, men jag tvivlar starkt på det. Ibland händer det att man hittar sånt i paketet. Dessutom, vi äter mycket svamp hemma som vi har plockat från naturen. Vi torkar dem, gör såser av dem m.m. och naturens små väsen sitter jämt och myser på dessa. De mår inte bra att sköljas av, och därför borstar vi bara på utsidan. Det måste ändå vara "värre" än en mask i ett flingpaket och vi har inte fått några sjukdomar av det ^^ Hoppas det hjälper lite grann i alla fall!
PS: Tack så mycket. ♥ Mitt liv är skrot men jag gör det bästa av det xD

27 okt, 2014 21:38

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Epiphany:
Skrivet av Fellrendión:
Ephipany: Vi hittade en mask i ett flingpaket och nu oroar jag mig för att jag kan ha fått någon sjukdom av att ha ätit av sdmma flingpaket tidigare.

Det är förresten jättefint att du tar dig tiden att försöka muntra upp så många som du gör. Jag hoppas att allting löser dig för dig för det är du värd.


Okej, du är alltså rädd för att du har fått någon sjukdom. Jag önskar att jag kunde svara på det, men jag tvivlar starkt på det. Ibland händer det att man hittar sånt i paketet. Dessutom, vi äter mycket svamp hemma som vi har plockat från naturen. Vi torkar dem, gör såser av dem m.m. och naturens små väsen sitter jämt och myser på dessa. De mår inte bra att sköljas av, och därför borstar vi bara på utsidan. Det måste ändå vara "värre" än en mask i ett flingpaket och vi har inte fått några sjukdomar av det ^^ Hoppas det hjälper lite grann i alla fall!
PS: Tack så mycket. ♥ Mitt liv är skrot men jag gör det bästa av det xD

Du lyckades muntra upp mig i alla fall. ^^
Det låter jobbigt men det är bra att vara optimistisk.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

27 okt, 2014 21:41

Borttagen

Avatar


ångestångestångestångestångestångestångestångestångest

27 okt, 2014 21:43

Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ångestångestångestångestångestångestångestångestångest


vadvadvadvadvadvadvadvadvadvadvadvadvad?
mighjälpadigmighjälpadigmighjälpa dig

27 okt, 2014 21:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Epiphany:
Skrivet av Borttagen:
ångestångestångestångestångestångestångestångestångest


vadvadvadvadvadvadvadvadvadvadvadvadvad?
mighjälpadigmighjälpadigmighjälpa dig
Tbh så vet jag inte ens längre vad det är ... min prestationsångest, mina tvångstankar, min sociala fobi och allt annat bara blandas ihop och jag mår bara allmänt dåligt ...
Du är fin som bryr dig, tho ♥

27 okt, 2014 21:46

Epiphany
Elev

Avatar


sanna1324567
Jag förstår känslan av att må "allmänt dåligt" det blir bara ett mystiskt hopkok av allting så att man tillslut inte hittar roten till känslan. Låt detta inte ta över dig. Det går att leva med, bara man inte låter det bestämma över sitt liv. Jag tampas just nu med problemet att försöka bli klok på vad roten är eftersom jag upplever samma sak. Idag har jag köpt en anteckningsbok där jag ska försöka föra dagbok över en tid då jag inte skrev ner vad jag kände.
Kan det hjälpa dig också, kanske? Att skriva någon slags dagbok över vad du känner? ♥

27 okt, 2014 21:55

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ångestångestångestångestångestångestångestångestångest


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb9c093537ab2d73b1f385fb7690eb7f7%2Ftumblr_mpn3taoNfC1sqwk90o1_500.gif



=) - just like themarauder

27 okt, 2014 21:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Epiphany:
sanna1324567
Jag förstår känslan av att må "allmänt dåligt" det blir bara ett mystiskt hopkok av allting så att man tillslut inte hittar roten till känslan. Låt detta inte ta över dig. Det går att leva med, bara man inte låter det bestämma över sitt liv. Jag tampas just nu med problemet att försöka bli klok på vad roten är eftersom jag upplever samma sak. Idag har jag köpt en anteckningsbok där jag ska försöka föra dagbok över en tid då jag inte skrev ner vad jag kände.
Kan det hjälpa dig också, kanske? Att skriva någon slags dagbok över vad du känner? ♥
Tack så mycket för tipset, och för att du bryr dig ♥ Jag ska testa

Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
ångestångestångestångestångestångestångestångestångest


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb9c093537ab2d73b1f385fb7690eb7f7%2Ftumblr_mpn3taoNfC1sqwk90o1_500.gif


Du är fin ;u; Tack ♥

27 okt, 2014 22:05

themarauder
Lärare

Avatar


sanna1324567: Precis när jag läste : "Du är fin" kom ett stort troll fram, och jag bara: "AAAH!" o klubbade ner det, för jag blev så rädd ♥

Om du behöver skriva av dig, så kan du alltid skicka iväg en uggla =) Du är verkligen en jättefin tjej, och förtjänar inte att må så här. Jag har själv handskats med min ångest, som jag idag knappt märker av längre. Händer väl ibland när allt går åt skogen, men annars är jag verkligen.. Riktigt nöjd med vem jag är, vart jag är i livet etc. =) Jag mår bra helt enkelt (rent allmänt - sen kan ju plugget försvinna -.-'

Men under tiden som man mår dåligt - åh gud.. vad jobbigt det är att hålla fast vid den lyckliga tanken på att det faktiskt går över. Att lära sig att skilja på ångesten och en själv.

Så svårt att kunna göra "mer" när man sitter på varsin sida av en dator, men ja.. =) jag hoppas att bara tanken på att du vet att vi på mugglis finns här, och verkligen på riktigt bryr oss, kan vara till någon.. "hjälp" =)


=) - just like themarauder

27 okt, 2014 22:14

1 2 3 ... 1519 1520 1521 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.