Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
18:30
Alex96 - Oh, du e coool, tycker jag! Tonks_xD - Du verkar najs du, vet vem du är sen alla MG, haha. Lunah~ - Har bara pratat med dig kort ibland, men du verkar alltid glad och snäll ... Filifjonkan - Du är azum, alltid så gulligt emot mig utan att jag fattar varför, hehe... kya - Åh, du skriver i världsklass, älskar din "Dramione-fic". ♥ joel9324 - Du är ju en av "the forum masters", haha, har alltid vetat vem du är. Du verkar ytterst a-a-a-amazing! Solkatten - Förutom att du spöar mig i varenda duell så gillar jag dig mkt! EllenMai - Tja, dig känner jag inte så väl, men du verkar oxå trevlig. Victoire Weasly - Jag har väl växlat några ord med dig någon gång, tror jag. Du ger alltid ett moget intryck i forumet. Ellie Lovegood - Jag gillar dig! trevligt att du skickade en uggla. Erica Potter - My love - forever and always. ♥ 9 aug, 2012 18:37
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-18 kl. 14:36
|
|
Allizonzki
Elev |
9 aug, 2012 18:37 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Såklart 8Dtonk_xd: Wow! Do you really think so? Dramione99 Haha, ja jag är med i rätt många ![]()
9 aug, 2012 18:38 |
|
Hope Potter
Elev |
9 aug, 2012 18:39 |
|
Lunah~
Elev |
Dramione99 - omg thanks, du är också glad och snäll i VARENDA tråd c:, fast still, byt namn till Romione c: (nej, driver dramione är också schysst c: )
9 aug, 2012 18:39 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
erica potter omg tack ♥
speech! 9 aug, 2012 18:41 |
|
Solkatten
Elev |
Dramione99 - Hihi :3 Jag gillar dig också!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
9 aug, 2012 18:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
9 aug, 2012 18:43 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Lunah~: Ja, man försöker ju visa upp sina bästa sidor såhär offentiligt fattaru väl? xD. men nej, jag är inte alltid så glad i tonen här, men oftast iaf. Det är inte värt att vara någon i luven och ha tråkig ton i onödan, tycker jag. Tack så mkt får jag väl oxå säga! ♥. Ja, funderar på att byta till Romione, haha. Hatar mitt användarnamn nu faktiskt. Det var en period i förra året som jag verkligen älskade Dramione-fics så då fick det bli det bara .... Och det är nååågot sent att byta nu, orkar inte jobba upp mig igen... Dramione99 - omg thanks, du är också glad och snäll i VARENDA tråd c:, fast still, byt namn till Romione c: (nej, driver dramione är också schysst c: ) 9 aug, 2012 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen