Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min crush är singel igen... Vilket jag på ett sätt är glad över, men samtidigt är han ju så deppig över sitt numera ex och det vill jag ju inte.
21 maj, 2012 21:25 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Amandan: Skrivet av hyperion: He has a girlfriend, så, det är lite svårt. Om han inte var med henne så skulle han väl antagligen vara med mig, hon hann helt enkelt visa att hon var intresserad innan mig (var otroligt seg på att inse vad jag kände, och vi var väl typ på g, men hon hade varit kär i honom forever också blev det helt enkelt som det blev). Ah, fuck, skitjobbig situation. Jobbigt att du skulle behöva stressa med dina känslor bara för att någon annan skulle hinna först... Jag lider med dig Yeah. Hoppades väl på att det skulle ta slut rätt snabbt, men det visade sig att de är otroligt lika och passar skitbra ihop så egentligen vill jag bara glömma de här känslorna, för jag lär få vänta förevigt annars. ![]()
21 maj, 2012 21:42 |
|
Amandan
Elev |
21 maj, 2012 22:01 |
|
smartbabe
Elev |
Idag messade jag och H. Han kallade mig stackare eftersom jag fick åka in till akuten, och var så gullig.
Det var han som sa att han inte hade mitt nummer, och föreslog att jag skulle skriva in hans i min, och messa honom. Men jag har comviq, och inte han, då blev det problem... 62 spänn igår morse, och 38 när vi slutade messa.. o.o Han ringde mig också, så jag blev lite förvånad där.. ;o ![]()
22 maj, 2012 07:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag är kär i en i min klass, men jag är så förvirrad..... Han tittar ofta på mig och så, och larvar sig så fört jag kommer i närheten med mina kopisar... och när jag går någonstans med min bästis så följer han efter och ställer sig i närheten.
En gång så kom han fram och la armarna om oss och sa Tjena tjejer!. Men när jag frågade chans sa han nej... han har verkat intresserad av mig ju.... jag är så förälskad! Men jag och min bästis är på rasterna hela tien så jag tänker inte så himla mycket på det i skolan. bara typ 5,30 timmar av 6.... vad ska jag göra? jag är jättecoolig älska mig plz 22 maj, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Idag messade jag och H. Han kallade mig stackare eftersom jag fick åka in till akuten, och var så gullig. Det var han som sa att han inte hade mitt nummer, och föreslog att jag skulle skriva in hans i min, och messa honom. Men jag har comviq, och inte han, då blev det problem... 62 spänn igår morse, och 38 när vi slutade messa.. o.o Han ringde mig också, så jag blev lite förvånad där.. ;o Satsa på honom för tusan!! Det låter verkligen som att det går åt rätt håll!! 22 maj, 2012 11:21 |
|
smartbabe
Elev |
Nessilini thihi, jag tror jag ska det,.. :3
/ Idag sa faktiskt min bästa kompis att han frågat efter mig när jag gick hem för att byta om, och hon hade svarat att jag gick hem. Han var den första att fråga "varför?" jättesnabbt, typ. ^_^ Och han berätta vad som hade hänt, till alla som frågat hur det var med min hand (de hade sett det på facebook) men han fick veta det direkt eftersom vi messade.. :3 Och sen när jag kom till lektionen så sa min kompis att "Sofia är här!" till honom, och han bara vände sig om jättesnabbt och sa typ "var?" ^_^ Men han trodde att jag hade badat i badkar och halkat, (jag badade i sjön) och min bästa kompis hade sagt att hon var med mig när jag skadade min hand, och han bara "snuuusk, du var med henne i badkaret?" thihihi ^_^ :3 ![]()
22 maj, 2012 14:51 |
|
hyperion
Elev |
22 maj, 2012 16:05 |
|
Somnium
Elev |
Okej. Om är typ hyfsat bra kompis med en kille, som man tror har känslor för en, och man själv inte riktigt vet hur man känner och när man chattar med killen på fb och sitter och små ler för sig själv utan att kunna stoppa det. Är det då möjligt att man faktiskt gillar killen?
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
22 maj, 2012 21:16 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Somnium: Okej. Om är typ hyfsat bra kompis med en kille, som man tror har känslor för en, och man själv inte riktigt vet hur man känner och när man chattar med killen på fb och sitter och små ler för sig själv utan att kunna stoppa det. Är det då möjligt att man faktiskt gillar killen? självklart! ![]()
23 maj, 2012 16:41 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen