Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
^
^ Dom finns ju i slutet när alla skådespelare + karaktärer visas, men inte när de bara visar skådespelarna si_tonks Haha, gjorde samma sak SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 2 nov, 2011 22:55 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av grodan-boll: ^ ^ Dom finns ju i slutet när alla skådespelare + karaktärer visas, men inte när de bara visar skådespelarna si_tonks Haha, gjorde samma sak yep, När dem bara visar "alla" skådespelares namn så är dem inte med Men sen i slutet när dem skriver allt pyttesmått i en lista t. ex: Hermione Granger - Emma Watson DÅ finns dem med men dem borde finnas med när dem bara visar alla namn D: ![]()
2 nov, 2011 23:07 |
|
grodan-boll
Elev |
Fattar inte att dom inte har med dom!!
Mena, dom har med några som inte ens är med lika mycket som dom..DÅLIGT!!! SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 2 nov, 2011 23:14 |
|
MayoGryffindor
Elev |
2 nov, 2011 23:22 |
|
MysanMuffin
Elev |
Att de alltid skojar, älskade när de i 5:an driver med Umbridge, typ dog av garv och började jubla med all andra, min syster tyckte typ att jag var jätteknäpp C:
"Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 2 nov, 2011 23:48 |
|
Anapneo
Elev |
Jag ser att jag missat en massa, vill bara säga att jag följt dom på twitter ett tag (those wonderful orgeögtujn) och att Grint är MIN.
3 nov, 2011 00:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av grodan-boll: ^ ^ Dom finns ju i slutet när alla skådespelare + karaktärer visas, men inte när de bara visar skådespelarna si_tonks Haha, gjorde samma sak yep, När dem bara visar "alla" skådespelares namn så är dem inte med Men sen i slutet när dem skriver allt pyttesmått i en lista t. ex: Hermione Granger - Emma Watson DÅ finns dem med men dem borde finnas med när dem bara visar alla namn D: Jag vill typ döda dem som gjorde eftertexterna nu.... 3 nov, 2011 07:18 |
|
Borttagen
|
mwihihi jag drömde om Fred och George i natt!
vi hade fått tillbaka mr Weaslys flygande bil och så flög vi runt och kastade tennisbollar och ägg på dom i min skola.. asså AWESOME dröm ♥ 3 nov, 2011 08:06 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: mwihihi jag drömde om Fred och George i natt! vi hade fått tillbaka mr Weaslys flygande bil och så flög vi runt och kastade tennisbollar och ägg på dom i min skola.. asså AWESOME dröm ♥ åh, awesome!! Jag har haft en dröm om dem och det var bara att dem hade likadana mobiler x) ![]()
3 nov, 2011 08:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: mwihihi jag drömde om Fred och George i natt! vi hade fått tillbaka mr Weaslys flygande bil och så flög vi runt och kastade tennisbollar och ägg på dom i min skola.. asså AWESOME dröm ♥ åh, awesome!! Jag har haft en dröm om dem och det var bara att dem hade likadana mobiler x) hahaha asså jag är ganska galen i mina drömmar.. hihi har en gång drömt att jag sköt Voldemort med en BANAN inne på Ica.. och för att inte vara så off "-Och ni två om jag får en enda uggla till om att ni har sprängt en toalett eller..." "- En toallet, vi har aldrig sprängt en toalett, men tack för tipset mamma." "Gråt inte Ginny, vi skickar massor med ugglor! Vi skickar dig en Hogwarts toalett!" 3 nov, 2011 08:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen