Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
25 sep, 2011 14:11 |
|
Borttagen
|
någon gosig person att mysa med
25 sep, 2011 14:18 |
|
kinshaw
Elev |
25 sep, 2011 14:35 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: The Lion King! Den finns inte att hyra någonstans :c :c :c Naw, jag vill bara skicka den till dig med tankekraft! Skicka till Agnes, skickaa till Agnes..♏︎ 25 sep, 2011 14:47 |
|
Borttagen
|
Jag kände bara för att se en massa disney filmer hela dagen, men har inga på dvd och vhs:en funkar inte
25 sep, 2011 14:54 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kände bara för att se en massa disney filmer hela dagen, men har inga på dvd och vhs:en funkar inte Oh no! :O Men då måste jag ju skicka filmer till dig med med hjälp av tankekraft! Kom igen Rafiki, en gång till! Skicka filmer till LittleLindgren, skickaa, skickaa...♏︎ 25 sep, 2011 14:58 |
|
Elley
Elev |
25 sep, 2011 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: Jag kände bara för att se en massa disney filmer hela dagen, men har inga på dvd och vhs:en funkar inte Oh no! :O Men då måste jag ju skicka filmer till dig med med hjälp av tankekraft! Kom igen Rafiki, en gång till! Skicka filmer till LittleLindgren, skickaa, skickaa... Hihi, tack tack 25 sep, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha någon här hos mig som kan krama mig och skydda mig...någon som älskar mig...♥
25 sep, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
JAG VILL HA LEDIGT OCH EN MUGGLISTRÄFF I UPPSALA!!!
28 sep, 2011 07:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen