TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: tyst Skrivet av Borttagen: Hur kunde du missa det? Skrivet av Jessica Lawiise: Åhåå Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vad är det Kanske jag Vad Flipendo 2018 är för något? Det är ett Hp-konvent, där det kommer vara en Julbal. XD XD ![]()
1 nov, 2017 18:11 |
|
Umiety
Elev |
Go big or go home säger dom, så vi kör på det.
Annie Lupin, om jag inte skaffat en serriös partner tills dess, och mina föräldrar inte förbjuder mig att åka pga att jag drack alkohol i skolan, vill då gå på julbalen flipendo med mig? 1 nov, 2017 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Umiety: Go big or go home säger dom, så vi kör på det. Annie Lupin, om jag inte skaffat en serriös partner tills dess, och mina föräldrar inte förbjuder mig att åka pga att jag drack alkohol i skolan, vill då gå på julbalen flipendo med mig? Kanske. Jag har ingen aning om jag ens får gå... 1 nov, 2017 18:25 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
1 nov, 2017 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Annabeth the Chaser: Tänker ni bråka om vem som ska gå med mig? xDKan jag gå med Annie Lupin 1 nov, 2017 18:28 |
|
Borttagen
|
Yay 100 troll
1 nov, 2017 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 1837 troll Yay 100 troll 1 nov, 2017 18:29 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: Tänker ni bråka om vem som ska gå med mig? xD Kan jag gå med Annie Lupin Nej, jag menar gå med i klubben. ![]()
1 nov, 2017 18:30 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
1 nov, 2017 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Annabeth the Chaser: Jaha...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: Tänker ni bråka om vem som ska gå med mig? xD Kan jag gå med Annie Lupin Nej, jag menar gå med i klubben. Visst du är med men jag är laaaaaaaaaaat 1 nov, 2017 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen