The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Då är ni två halvsyskon! (med min crush också, han är också barn till Poseidon!) Poseidon! Hälsa honom då xD Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt...
2 jan, 2017 14:14 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 14:18 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag har inte ens sett den! Kanske för att folk säger att den är så olik boken och dels för att jag nästan är helt blind!Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt... 2 jan, 2017 14:18 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag har inte ens sett den! Kanske för att folk säger att den är så olik boken och dels för att jag nästan är helt blind! Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt... Jag ville inte se den men gjorde det för min kompis. Kallar henne för Clarisse.... de är lika förutom att min vän faktist är snäll.... men Clarisse är ju ganska snäll i slutet..
2 jan, 2017 14:20 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag har inte ens sett den! Kanske för att folk säger att den är så olik boken och dels för att jag nästan är helt blind! Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt... Du visar iallafall att man kan va hur schyst som helst fast man typ är blind???? L
2 jan, 2017 14:20 |
|
Ginny =)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag har inte ens sett den! Kanske för att folk säger att den är så olik boken och dels för att jag nästan är helt blind! Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt... Jag tycker att PJ filmerna är rent skit! De hade kunnat gjort filmerna så sjukt mycket bättre om de bara gjorde dem lite mer lika böckerna. Börja med att inte fucka up handlingen tillexempel??
2 jan, 2017 16:02 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
2 jan, 2017 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag har inte ens sett den! Kanske för att folk säger att den är så olik boken och dels för att jag nästan är helt blind! Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt... Jag ville inte se den men gjorde det för min kompis. Kallar henne för Clarisse.... de är lika förutom att min vän faktist är snäll.... men Clarisse är ju ganska snäll i slutet.. KALLAR DU MIG CLARISSE!!!!!! 2 jan, 2017 16:27 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag har inte ens sett den! Kanske för att folk säger att den är så olik boken och dels för att jag nästan är helt blind! Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt... Jag ville inte se den men gjorde det för min kompis. Kallar henne för Clarisse.... de är lika förutom att min vän faktist är snäll.... men Clarisse är ju ganska snäll i slutet.. KALLAR DU MIG CLARISSE!!!!!! PRATAR INTE OM DIG ALLY!!! TJEJEN JAG SNACKAR OM ÄR MIN KLASSKAMRAT!
2 jan, 2017 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag har inte ens sett den! Kanske för att folk säger att den är så olik boken och dels för att jag nästan är helt blind! Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt... Jag ville inte se den men gjorde det för min kompis. Kallar henne för Clarisse.... de är lika förutom att min vän faktist är snäll.... men Clarisse är ju ganska snäll i slutet.. KALLAR DU MIG CLARISSE!!!!!! PRATAR INTE OM DIG ALLY!!! TJEJEN JAG SNACKAR OM ÄR MIN KLASSKAMRAT! Jaha bra xD 2 jan, 2017 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen