D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tyvärr inte men vi kan diskutera via wattpad, det är som smsSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kan skriva tillsammans med dig. Orkar fortfarande inte skriva om 3222222222 personer DX Om du vill Spoiler: Tryck här för att visa! 7 okt, 2015 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tyvärr inte men vi kan diskutera via wattpad, det är som sms Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kan skriva tillsammans med dig. Orkar fortfarande inte skriva om 3222222222 personer DX Om du vill Spoiler: Tryck här för att visa! 7 okt, 2015 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tyvärr inte men vi kan diskutera via wattpad, det är som sms Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kan skriva tillsammans med dig. Orkar fortfarande inte skriva om 3222222222 personer DX Om du vill Spoiler: Tryck här för att visa! 7 okt, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
jag mår typ sämst men ändå bäst nu...
7 okt, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okeeej....jag mår typ sämst men ändå bäst nu... 7 okt, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag mår typ sämst men ändå bäst nu... WHY???? 7 okt, 2015 20:31 |
|
Shadow of hope
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag mår typ sämst men ändå bäst nu... Vad har hänt!!!!????!?!!!!!!!!!!?!?!?!!!!?!?!!?????
7 okt, 2015 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: Hoppas det blir bättre Skrivet av Borttagen: jag mår typ sämst men ändå bäst nu... Vad har hänt!!!!????!?!!!!!!!!!!?!?!?!!!!?!?!!????? 7 okt, 2015 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag mår typ sämst men ändå bäst nu... WHY???? för att jag har ont i halsen och känner mig hängig, och jag är stressad över skolan och det gick sämst på biologi-grejen igår. fast känner mig typ bäst ändå. jag är logisk. 7 okt, 2015 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Japp, du äger!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag mår typ sämst men ändå bäst nu... WHY???? för att jag har ont i halsen och känner mig hängig, och jag är stressad över skolan och det gick sämst på biologi-grejen igår. fast känner mig typ bäst ändå. jag är logisk. 7 okt, 2015 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen