Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
True Potterhead
Elev |
Ramona? Arwen? Mona? Lapis? Ebony? Mest låtsasnamn xD Nej jag vet, döp den till Azia! Efter den bästa aka mig
10 aug, 2015 21:35 |
|
Borttagen
|
^^
Azia är ett finskt ord. Eller det skrivis asia men det sägs Azia 10 aug, 2015 21:37 |
|
JossiMarauder
Elev |
OMG SalladÄR TILLBAKA!!!!!! ASSÅ I LÖV JU BROOOOOOO DU ÖR SRLSY BÄST OCH VAD SKULLE JAG GÖRA UTSN DIG EGENTLIGEN? VAb0?!?!??!!! DU ÖR TILLBAKA OCH JA BAAAAAAAA OMMMMMMMRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]() ![]() ![]() So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 aug, 2015 21:37
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-10 kl. 21:41
|
|
Borttagen
|
10 aug, 2015 21:38 |
|
Lolly!!
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Wow vilket tal! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 10 aug, 2015 21:45 |
|
JossiMarauder
Elev |
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 aug, 2015 21:47 |
|
True Potterhead
Elev |
Varför snackar alla om att Sallad är tillbaka? Känns som att jag har missat nåt här.
GinnyWeaslyy: Haha va? Vad betyder det?
10 aug, 2015 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Nawwww TACK! ♥OMG SalladÄR TILLBAKA!!!!!! ASSÅ I LÖV JU BROOOOOOO DU ÖR SRLSY BÄST OCH VAD SKULLE JAG GÖRA UTSN DIG EGENTLIGEN? VAb0?!?!??!!! DU ÖR TILLBAKA OCH JA BAAAAAAAA OMMMMMMMRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ![]() ![]() 10 aug, 2015 21:53 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nawwww TACK! ♥ Kan inte rösta päf ler inlägg idaaaaag So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 aug, 2015 21:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Det kan jag Skrivet av Borttagen: Nawwww TACK! ♥ Kan inte rösta päf ler inlägg idaaaaag 10 aug, 2015 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen