Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
"Varför frågar du nu?" Förtydligar jag.
9 apr, 2014 22:49
|
|
Borttagen
|
9 apr, 2014 22:52
|
|
Borttagen
|
"Varför frågade du mig till julbalen nu?" Frågar jag.
9 apr, 2014 22:53
|
|
Borttagen
|
" Därför att jag vill gå med dig.., mumlade jag
9 apr, 2014 22:55
|
|
Borttagen
|
"Hur vet du det?" Frågar jag.
9 apr, 2014 22:57
|
|
Borttagen
|
" Sånt känner man ju, sa jag
9 apr, 2014 22:59
|
|
Borttagen
|
"Nej det gör man inge alltid" säger jag.
9 apr, 2014 23:02
|
|
Borttagen
|
" Men jag känner det.. För att.. För att jag är kär i dig, sa jag
9 apr, 2014 23:03
|
|
Borttagen
|
"Vad bra för dig? Jag kan informera dig om att jag inte känner likadant just nu" säger jag.
9 apr, 2014 23:05
|
|
Borttagen
|
" Det vet jag redan..., sa jag tyst
9 apr, 2014 23:06
|
Du får inte svara på den här tråden.